
Στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών εν μέσω της “πανδημίας” του Κορονοϊού , η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη εμπλούτισε τις online υπηρεσίες της, κάνοντας κατ΄ οίκον παραδόσεις(delivery). Τη δυνατότητα να επιλέξουν το μοντέλο που επιθυμούν, να το διαμορφώσουν ανάλογα με τις επιθυμίες τους, να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγοράς και να το παραλάβουν στο σπίτι, έχουν οι αγοραστές της Mercedes στη Γερμανία παρακάμπτοντας τον αντιπρόσωπο Dealer της περιοχής του πελάτη!
Μήπως αυτό οδηγήσει σε ένα ντόμινο εξελίξεων σε βάρος των εμπόρων και γενικά των αντιπροσώπων αφού μπορεί να φέρει μια τέτοια κίνηση μια ανάλογη αντίδραση και από όλες τις κεντρικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο με πιθανή σχεδόν κατάργηση των Dealer και των αντιπροσώπων. Ένα ανάλογο παράδειγμα το έχουμε με τις ασφαλιστικές εταιρείες που αυτό ήδη το ζήσαμε με χιλιάδες ασφαλιστές να βρεθούν με μεγάλη μείωση ξαφνικά στα χαρτοφυλάκεια τους σε ετησία βάση.
Από την άλλη πλευρά όπως αναφέρει το «German Motormobiles», οι επισκέπτες στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Mercedes έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Ολοένα και περισσότεροι πελάτες επιλέγουν να αποκτήσουν ένα νέο αυτοκίνητο μέσω τις online υπηρεσίας και να το παραλάβουν στα σπίτια τους.
Η υπηρεσία παράδοσης στο σπίτι προσφέρει δωρεάν την απολύμανση πλήρως τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά πριν φθάσουν στον πελάτη.