Πρόκειται για μια ειδική Ultimate Series που θα παραχθεί σε 399 αυτοκίνητα με το καθένα να κοστίζει 1,66 εκ. ευρώ.
Από την στιγμή που υπάρχουν πελάτες οι Βρετανοί παρουσιάζουν μια ακόμη ειδική έκδοση ενισχύοντας γερά το ταμείο τους. Η Elva υποτίθεται πως τιμά την M1A που είχε σχεδιάσει ο Bruce McLaren την δεκαετία του 1960. Και βασίζεται σε μια έτοιμη συνταγή παίρνοντας τον V8 4.0 από τις Senna/ Senna GTR με ισχύ 815 ίππων και ροπή στα 800 Nm.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν τα γνωστά της McLaren με την Elva να είναι τίγκα στο ανθρακόνημα και τους Βρετανούς να καυχιούνται για το ελαφρύτερο σύγχρονο μοντέλο τους αλλά δίχως να μας λένε το απόβαρο. Πάντως, οι επιδόσεις μιλούν από μόνες τους: 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα στα 6,7!
Η τελική ταχύτητα δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα για ένα full-open κόκπιτ μοντέλο αφού το θέμα αφορά στην αντοχή οδηγού/ συνοδηγού. Εδώ η McLaren παινεύεται για το σύστημα AAMS (Active Air Management System) το οποίο με ενεργητικά στοιχεία αλλάζει την ροή του αέρα για να μην ενοχλούνται.
Πάντως, για όσες χώρες δε δίνουν έκκριση τύπου η εταιρία παρέχει ένα προσθαφαιρούμενο παρμπρίζ. Όχι όμως και τα παράθυρα…
Πηγή : caroto.gr/ Νίκος Μαρινόπουλος