Πατούλης: Να εισαχθεί μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία .
Την υποχρεωτική καθιέρωση της κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας, ως αυτοτελούς μαθήματος, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ζητεί εκ νέου ο Περιφερειάρχης Αττικής.
Πιο συγκεκριμένα, με επιστολές προς τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Παιδείας και Θρησκευμάτων ο κ. Γ. Πατούλης χαρακτηρίζει μονόδρομο την υιοθέτηση της πρότασης αυτής, που διαχρονικά αποτυπώνεται στις εκθέσεις της ειδικής μόνιμης επιτροπής οδικής ασφάλειας της Βουλής των Ελλήνων.
Ειδικότερα, ο Περιφερειάρχης ενόψει της κατάρτισης Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030 επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι «η οδική ασφάλεια είναι ανθρώπινο δικαίωμα και η καλλιέργεια Παιδείας οδικής ασφάλειας υψίστη προτεραιότητα στη κοινή προσπάθεια για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η αλλαγή της κυκλοφοριακής συνείδησης και συμπεριφοράς και γενικότερα η βελτίωση της οδικής ασφάλειας είναι μια συνεχής και αέναη εξελικτική διαδικασία με πολυεπίπεδες συνέργειες κεντρικής κυβέρνησης, τοπικής αυτοδιοίκησης, κοινωνικών εταίρων και φορέων. Διαμορφώνεται, πρωτίστως, από την παιδική ηλικία έως την ενηλικίωση, προϋποθέτει ενιαίο συνεκτικό και δεσμευτικό Εθνικό Σχέδιο, απαιτεί την υιοθέτηση καινοτόμων πρωτοβουλιών και ρηξικέλευθων προσεγγίσεων. Στην κατεύθυνση αυτή θεωρούμε πώς πρέπει να καταστεί αυτοτελές μάθημα, σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, η κυκλοφοριακή αγωγή και η οδική ασφάλεια».
Επιπλέον, για να έχει πρακτική αξία το υποχρεωτικό αυτό μάθημα, ο κ. Γ. Πατούλης προτείνει «να υιοθετηθεί άμεσα ο θεσμός των σχολικών βεβαιώσεων οδικής ασφάλειας. Οι βεβαιώσεις αυτές, τονίζει, να λαμβάνονται υπόψη κατά τη διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησης μοτοποδηλάτου και αυτοκινήτου».
Να εισαχθεί μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία
Στη δέσμη των προτάσεων περιλαμβάνονται επίσης, η ριζική αναμόρφωση του εγχειριδίου θεωρητικών εξετάσεων και η καθιέρωση πιστοποιητικών επάρκειας εξεταστή και εκπαιδευτή. Ειδικά για το εγχειρίδιο εξετάσεων η Περιφέρεια Αττικής έχει προτείνει να δίνει έμφαση σε ζητήματα που ελέγχουν την ικανότητα οδήγησης και συμπεριφοράς, καθώς και γνώσης του ΚΟΚ. Όπως αναφέρεται πρέπει “να είναι χρήσιμο αλφαβητάρι και όχι διπλωματική εργασία, να ισχύει για όλους ανεξαιρέτως, να είναι διατυπωμένο σε απλή γλώσσα και με κατανοητές ορολογίες και να λαμβάνει υπόψη όσους ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (ΑμΕΑ, Ρομά, Αναλφάβητοι κ.ά).” Επίσης, έχει προτείνει τη διαρκή αξιολόγηση του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης από ειδική επιτροπής επιστημόνων υψηλού κύρους, στην αρμοδιότητα της οποίας να είναι και η επανεξέταση οδηγών που υποπίπτουν σε σοβαρές παραβάσεις του ΚΟΚ ή προξενούν κατ’ επανάληψη τροχαία ατυχήματα.
Τέλος, ενημερώνει ότι με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής πρόκειται πολύ σύντομα να υλοποιηθεί για πρώτη φορά ένα καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης ευπαθών ομάδων της Δυτικής Αττικής σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής σε συνεργασία με το Δήμο Ασπροπύργου και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών. Για πρώτη φορά, επίσης, πρόκειται να σχεδιαστεί, στο πλαίσιο της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, ένα πιλοτικό πρόγραμμα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε πόλεις της Αττικής με αφετηρία την Αγία Παρασκευή, τα Βριλήσσια, τον Παπάγο, τον Χολαργό και το Χαλάνδρι, περιοχές που επηρεάζονται έντονα από τους κυκλοφοριακούς φόρτους βασικών οδικών αρτηριών.
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Το Cornering ABS επιτρέπει ασφαλές φρενάρισμα μέσα στη στροφή, προβλέποντας τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας μέσω αισθητήρων IMU. Η τεχνολογία που αλλάζει τη φυσική της οδήγησης. Η στροφή ήταν πάντα το σημείο που δοκιμάζει την ισορροπία [...]
Traction Control & Ride Modes : Το traction control και τα ride modes μεταμορφώνουν τις superbikes σε έξυπνες μηχανές. Ανακαλύψτε πώς η τεχνολογία προβλέπει τη συμπεριφορά του αναβάτη και κρατά τη μοτοσικλέτα στα όρια χωρίς [...]
Brake by Wire BBW : Όταν το φρενάρισμα γίνεται υπόθεση λογισμικού, Από τη Formula 1 έως τα supercars δρόμου, η τεχνολογία αντικαθιστά τα υδραυλικά κυκλώματα με software ακριβείας, προσφέροντας απόλυτο έλεγχο και ταχύτητα. Το φρενάρισμα [...]
Telemetry & Data Logging: Η τηλεμετρία και το data logging αλλάζουν τον αγωνιστικό κόσμο. Πώς η τεχνολογία δεδομένων μετατρέπει το αυτοκίνητο σε ζωντανό οργανισμό και το pit σε ψηφιακό στρατηγείο. Στις πίστες του σήμερα, ο [...]
Ηλεκτρική Μετάδοση – ηλεκτροκινητήρας: Η ηλεκτρική μετάδοση αλλάζει ριζικά τη φιλοσοφία της ισχύος. Από τα ePerformance supercars μέχρι τα καθημερινά EVs, η νέα τεχνολογία φέρνει άμεση ροπή, απόλυτο έλεγχο και μέλλον χωρίς γρανάζια. Η έννοια [...]
Το νίτρο, ή nitrous oxide, είναι η πιο εκρηκτική τεχνολογία αύξησης ισχύος. Πώς λειτουργεί, ποιοι το χρησιμοποιούν και γιατί παραμένει το απόλυτο σύμβολο αδρεναλίνης στην αυτοκίνηση. Αν το turbo είναι η εξυπνάδα, τότε το νίτρο [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα quickshifter στη μοτοσυκλέτα το χιλιοστό του δευτερολέπτου που αλλάζει την ταχύτητα και την αδρεναλίνη. Ανάλυση αισθητήρων, ECU, διακοπής ανάφλεξης και auto-blipper τεχνολογίας. Από το MotoGP στο δρόμο. Το quickshifter είναι από [...]
Πώς λειτουργεί ο συμπλέκτης και το κιβώτιο ταχυτήτων η μηχανική που συνδέει τον κινητήρα με τον δρόμο. Ανάλυση manual, DCT και αυτόματων συστημάτων, μετατροπέα ροπής, synchros και adaptive shift logic. Ο συμπλέκτης (clutch) είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα ψύξης του κινητήρα η θερμοδυναμική που κρατά ζωντανή τη δύναμη. Πώς λειτουργεί το σύστημα ψύξης του κινητήρα; Ανάλυση αντλίας νερού, ψυγείου, θερμοστάτη και smart cooling τεχνολογιών που κρατούν τη μηχανή στην [...]
Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα ενός αυτοκινήτου; Ανάλυση MHEV, HEV και PHEV τεχνολογιών, PCU, eCVT, regenerative braking και ενεργειακής απόδοσης. Το υβριδικό σύστημα (Hybrid System) είναι η απόλυτη συμβίωση μηχανικής και ηλεκτρονικής ενέργειας. Δεν είναι [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα τετρακίνησης; Ανάλυση Full-Time, Part-Time και On-Demand 4WD, Haldex, Torque Vectoring και τεχνολογίας AWD για κάθε είδος οδήγησης. Η τετρακίνηση δεν είναι απλώς μια πολυτέλεια ή ένα «κουμπί για το χιόνι». Είναι [...]
Leopard 2A7+ το άρμα μάχης που μετατρέπει το έδαφος σε πεδίο τεχνολογίας. Κινητήρας, πυροβόλο, συστήματα ελέγχου πυρός και ενεργητική προστασία. Το Leopard 2A7+ δεν είναι απλώς ένα άρμα μάχης. Είναι ένα κινητό οχυρό του 21ου [...]
O 9 χρονος Παύλος Σαμαράς o πιο νέος οδηγός Drift στον κόσμο, απολαύστε τον σε μια συνέντευξη που έδωσε στον Μιχάλη Κοντιζά στο Engine Power… MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα [...]
7ο Rally Regularity Κορίνθου 24 Σεπτέμβρη 2023 7ο Rally Regularity Κορίνθου 2023 – Ξεκίνησε Η Περίοδος Δήλωσης Συμμετοχής Στον Αγώνα! Πιστοί από το 2016 στο ραντεβού μας, οι “κλασσικοί” θα συναντηθούμε για τον αγώνα του Πρωταθλήματος Regularity [...]
Πρώτος αγώνας πανελλήνιου πρωταθλήματος Kart στην Καλαμάτα Η πίστα Kart Καλαμάτας, San Nicolas θα φιλοξενήσει στις 13 και 14 Ιουλίου τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Kart. Στον αγώνα θα λάβουν μέρος 42 οδηγοί. Η [...]
Δήμος Παιανίας Το 22ο Motor Festival υπό την αιγίδα του δήμου Παιανίας Δήμος Παιανίας: Τα πάντα από το χώρο της μηχανοκίνησης θα βρίσκονται στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας 22ο Motor Festival the Real Game [...]
Motor Festival και Μιχάλης Κοντιζάς στο Mec Παιανίας 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας 22th Motor Festival the Real Game 23, 24 και 25 Μαρτίου του 2024 στο εκθεσιακό [...]
Πως συμπεριφέρεται μια Mercedes-Benz Future Truck 2025 με αυτόματο πιλότο, στο δρόμο κάτω από διαφορετικές συνθήκες; Παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί και θα τα δείτε…όλα! MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα [...]
Μετά από μήνες αναμονής, πλήθος «κατασκοπευτικών» εικόνων και διάφορες φήμες, η BMW παρουσίασε και επίσημα την έκτη γενιά της M3, η οποία θα κυκλοφορήσει και στην έκδοση επιδόσεων Competition, βάζοντας στόχο το σκληρό ανταγωνισμό των Mercedes AMG C 63, Audi RS 4 και Alfa [...]
Suspension Secrets: Οι αναρτήσεις είναι η ψυχή της μοτοσυκλέτας, πώς ρυθμίζονται σωστά, τι σημαίνει απόσβεση και προφόρτιση και γιατί καθορίζουν το πώς “νιώθεις” τον δρόμο. Αν ο κινητήρας είναι η καρδιά της μοτοσυκλέτας, τότε οι [...]
Την ομάδα Will2way σας την είχαμε συστήσει τον περασμένο Μάιο σε μια προσπάθειά μας να αναδείξουμε τους ανθρώπους που ξεχωρίζουν από την αποφασιστικότητα, τη δύναμη του πνεύματος και την αφοσίωση στο στόχο τους, που δεν είναι άλλος απ’ το [...]
Η εφετινή σεζόν στο κορυφαίο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού ολοκληρώθηκε, με τους Lewis Hamilton και Mercedes να είναι για μία ακόμη φορά οι θριαμβευτές του πρωταθλήματος. Το θέαμα σε ορισμένους αγώνες ήταν εξαιρετικό, με [...]
Οι καλύτερες στιγμές από το ράλι στην Εσθονία το καλοκαίρι που πέρασε MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή [...]
Τα αποτελέσματα του αγώνα Motocross στις Κρηνίδες Τα αποτελέσματα του ιστορικού αγώνα Motocross στις Κρηνίδες στις κατηγορίες mx1, mx2, open, senior, mx85, mx65, mx50, mx women FIM – BMU – GREEK MX CHAMPIONSHIP DAY RESULTS [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
Τρέιλερ τηλεοπτικής εκπομπής Engine Power 2/7/22 Ξέρουμε να διασκεδάζουμε, να περνάμε καλά και να ξεχωρίζουμε… Παρακολουθήστε μας τηλεοπτικά μέσω DIGEA & COSMOTE TV στις παρακάτω συχνότητες: EΨΙΛΟΝ Αττική: 22:00–23:00 Θεσσαλονίκη: 20:00–21:00 Πελοπόννησος: 22:00–23:00 Κρήτη: 22:00–23:00 […]
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος 2021 Η αυλαία ανοίγει με το Ράλλυ Φθιώτιδος (12-13/6) Το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας» με μεγάλη χαρά ανακοινώνει τη διεξαγωγή του 38ου Ράλλυ Φθιώτιδος, στις 12-13 Ιουνίου 2021! Παρά […]
Superyacht Alaiya: Το superyacht Alaiya των 85 μέτρων της Lürssen ανάλυση κινητήρων, τεχνολογίας, design και ενεργειακής απόδοσης. Ένα ναυπηγικό έργο τέχνης που συνδυάζει δύναμη και πολυτέλεια. Υπάρχουν σκάφη, υπάρχουν υπερ-σκάφη και ύστερα υπάρχει το Alaiya. […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.