Νέα μορφή θα έχει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro για το 2020 επιστρέφοντας αποκλειστικά στους διήμερους αγώνες. Όπως και το 2018, το φετινό πρωτάθλημα θα αποτελείται από τέσσερις γύρους σε εντελώς όμως νέες τοποθεσίες αυτή τη φορά. Ξεκινώντας τον Μάρτιο και με έναν αγώνα ανά μήνα, θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο, στον πιο “καλοκαιρινό” ίσως αγώνα των τελευταίων ετών!
Πρόγραμμα Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro 2020
20-22 Μαρτίου – Αιδηψός
11-12 Απριλίου – Συκούριο
2-3 Μαΐου – Καλάβρυτα ή Άμφισσα*
19-20 Ιουνίου – Κέρκυρα
* θα οριστικοποιηθεί η τοποθεσία τις επόμενες ημέρες
Νέες τοποθεσίες
Αν και μόνο την τελευταία δεκαετία το Πανελλήνιο Enduro έχει περάσει από 26 διαφορετικές πόλεις εντούτοις έχουν ανακοινωθεί τρεις εντελώς νέες, για την ιστορία του Πρωταθλήματος, τοποθεσίες. Αυτό αναμένεται να ανανεώσει τον ενδιαφέρον όλων των εμπλεκόμενων και φυσικά να φέρει νέο κόσμο τόσο εντός όσο και εκτός των ειδικών διαδρομών. Η αρχή θα γίνει στην Αιδηψό Ευβοίας με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για εκκίνηση του πρωταθλήματος με νυχτερινή Super ειδική διαδρομή και στη συνέχεια διαδρομές γύρω από το Τελέθριο όρος.
Ο δεύτερος γύρος θα γίνει στο Συκούριο της Λάρισας, στα μαγευτικά μονοπάτια του Κισσάβου ενώ αναμένεται η επιβεβαίωση για την τοποθεσία του τρίτου αγώνα με τα Καλάβρυτα και την Άμφισσα να συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες.
Για πρώτη φορά μετά από δεκαπέντε χρόνια και τον αγώνα της Μυτιλήνης (2005), το καραβάνι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα ξαναμπεί σε καράβι, αυτή τη φορά για να ταξιδέψει στη δυτική άκρη της Ελλάδας. Με parc ferme τη μεγαλύτερη πλατεία της Ελλάδας και των Βαλκανίων και διαδρομές στην περιοχή της Λευκίμμης σίγουρα θα είναι ένας ξεχωριστός αγώνας.
Κύπελλο και Enduro Sprint
Στις τέσσερις συναντήσεις του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθούν και οι τέσσερις πρώτοι γύροι του Πανελληνίου Κυπέλλου και του Κυπέλλου Enduro Sprint. Οι αγώνες αυτοί θα είναι μονοήμεροι (Κυριακή), μικρότερης διάρκειας, χαμηλότερου κόστους και το πρόγραμμά τους συνεχίζεται μετά το καλοκαίρι με δύο ακόμα συναντήσεις: τον Σεπτέμβριο (Σέρρες) και τον Οκτώβριο (δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τοποθεσία). Από τους έξι συνολικά αγώνες θα μετράνε τα πέντε καλύτερα αποτελέσματα του κάθε αναβάτη. Οι αγώνες του Enduro Sprint θα περιλαμβάνουν μόνο τη μία ή τις δύο ειδικές διαδρομές του αγώνα (χωρίς την “απλή” κι ως εκ τούτου δεν απαιτείται άδεια κυκλοφορίας-ασφάλεια της μοτοσυκλέτας, ο αναβάτης πέρα του δελτίου αθλητή δεν χρειάζεται να έχει άδεια οδήγησης και ούτε να έχει συμπληρωμένα τα 18 έτη όπως στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Νέες κατηγορίες
Στις κατηγορίες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και του Πανελληνίου Κυπέλλου δεν υπάρχουν αλλαγές στις κατηγορίες ωστόσο στο Κύπελλο Enduro Sprint έχει προστεθεί η κατηγορία Vintage για αναβάτες με μοτοσυκλέτες άνω των είκοσι ετών από το πρώτο έτος κυκλοφορίας και η κατηγορία Quad ανεξαρτήτως μετάδοσης (δικίνητα ή τετρακίνητα).
Τι θα χρειαστείς
Αν έχεις λιώσει στην προπόνηση, αντέχεις να οδηγείς για περισσότερο από έξι ώρες και είσαι έτοιμος να πάρεις μέρος σε κάποιον από τους παραπάνω αγώνες θα χρειαστείς:
Μοτοσυκλέτα enduro με αριθμό κυκλοφορίας και ασφάλεια. Μεταξύ άλλων είναι υποχρεωτικό να διαθέτει φώτα και σταντ (τα παραπάνω δεν απαιτούνται στο Κύπελλο Enduro Sprint)
Να έχεις εγγραφεί ως αθλητής σε κάποιο Αθλητικό Σωματείο της ΑΜΟΤΟΕ, το οποίο και θα σε δηλώσει στον αγώνα
Σε όλα αυτά σίγουρα θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν και οι αγωνιστικές ομάδες που παίρνουν μέρος στο πρωτάθλημα και εκτός από τους πρωτοκλασάτους αναβάτες πάντα στηρίζουν και τους νέους του χώρου. Δες εδώ την παρουσίαση των ομάδων για το πρωτάθλημα του 2019.
Πηγή : redbull.com/ Θοδωρής Ερμύλιος
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Πώς λειτουργεί το GPS και πώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα “γνωρίζουν” τη θέση τους με ακρίβεια εκατοστού. Από τους δορυφόρους μέχρι τα αυτόνομα οχήματα, η φυσική της πλοήγησης. Πώς το GPS “βλέπει” τον δρόμο, η τεχνολογία [...]
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή: από τον φοβισμένο με 30 μέχρι τον απτόητο με 100. Χιουμοριστική ματιά στην ελληνική οδήγηση υπό βροχή, μόνο στο Engine Power! Τα 7 πράγματα που κάνει κάθε οδηγός στη [...]
Οδήγηση και κινητό: η νέα “ασθένεια” των δρόμων και πώς να τη θεραπεύσεις. Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν κοιτάς την οθόνη και πώς να σταματήσεις τη συνήθεια που σκοτώνει. Παλιά λέγαμε ότι το πιο επικίνδυνο [...]
Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός και δεν θα παραδεχτεί ποτέ. Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός αλλά δεν το παραδέχεται ποτέ. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός και… φλας που δεν ανάβουν, μόνο στο [...]
Οι τύποι οδηγών στα φανάρια από τον αγχωμένο sprinter μέχρι τον DJ με το subwoofer. Ένα χιουμοριστικό “manual” της ελληνικής οδήγησης, μόνο στο Engine Power! Αν υπάρχει ένα σημείο που αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα του [...]
Τι να κάνεις μετά από τροχαίο ατύχημα – τα σωστά βήματα διαχείρισης και ψυχραιμίας. Ο πλήρης οδηγός βημάτων – ασφάλεια, επικοινωνία, φωτογραφίες, αστυνομία, ασφάλεια, φιλικός διακανονισμός και ψύχραιμη διαχείριση. Ένα τροχαίο ατύχημα, ακόμα κι αν [...]
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 13/5/25 Engine Power: Γιατί τα άλογα δεν λένε όλη την αλήθεια! 🏁🇬🇷❤26th Motor Festival 06-15 Ιουνίου στην ΔΕΘ Θεσσαλονίκης Be your Own Hero 🏁🇬🇷 ❤ 💪 Μιχαήλ Κοντιζάς enginepower.gr/ ✅Μπαταρίες by [...]
Κέντρο Προγραμματισμού Αυτοκινήτων | Ecu Center Το Κέντρο Προγραμματισμού Αυτοκινήτων δημιουργήθηκε για να καλύψει τοις ανάγκες της αγοράς στους επαναπρογραμματισμούς αυτοκινήτων. Αποτελείται από: Δανέσης Άρης Μηχανολόγος Μηχανικός Msc Automotive Engineering Πανεπιστήμιο του Sussex (2011-2012) Msc [...]
La Scala Seafood Wine Restaurant Καλντέρα Σαντορίνης Το La Scala ξεκίνησε το 2016 στα Φηρά σε μια προνομιακή τοποθεσία στο κέντρο της Καλντέρας. Διαθέτει μια εντυπωσιακή, πανοραμική θέα στο Ηφαίστειο, στην Καλντέρα, στο απέραντο βαθύ [...]
Ανάβαση Ριτσώνας 2025 | Αναγγελία Η Ανάβαση Ριτσώνας, η πιο αγαπημένη ανάβαση αγωνιζόμενων και θεατών έρχεται στις 29 και 30 Μαρτίου. Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού των Ιστορικών αυτοκινήτων θα [...]
Ο Bagnaia διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP MotoGP Βαλένθιας: Ο Bagnaia στέφθηκε διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP MotoGP Βαλένθιας: Ο Francesco Bagnaia στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP για το 2023, αφού ο αντίπαλος του τίτλου, Jorge Martin , [...]
Θωμάς Κρασώνης NASCAR Europe: Υπάρχουν νίκες… και υπάρχουν στιγμές που μένουν για πάντα. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει αυτό που έκανε ο Θωμάς Κρασώνης: ο νεαρός Έλληνας οδηγός που όχι μόνο μπήκε σε έναν από τους [...]
Πρωτάθλημα Κρήτης Trail Ride 4×4 Νοτίου Ελλάδας Πρωτάθλημα Κρήτης Trail Ride 4×4 Νοτίου Ελλάδας 2⁰ Trail Ride Of Creta 2023 – 28 Μαΐου σε off road διαδρομές στα δάση του Λασιθίου Μηχανοκίνητος αθλητισμός: 2⁰ Trail Ride [...]
F1 Ελεύθερες δοκιμές F1 Μονακό F1: Ελεύθερες δοκιμές F1 Μονακό Κακό ξεκίνημα για την Red Bull με το δεξί με πρώτο τον Carlos Sainz και η Aston Martin στο εντωμεταξύ μας έκαναν για άλλη μια [...]
Η πρωταθλήτρια ομάδα του 2018, Αυστραλία, καλά κρατεί στην κορυφή του International Six Days Enduro 2019 που γίνεται στο Portimao της Πορτογαλίας. Στην κορυφαία κατηγορία World Trophy, με μπροστάρη τον Daniel Sanders (Husqvarna) που κέρδισε όλα [...]
Marc Márquez ο Μεγαλύτερος οδηγός όλων των Εποχών: Ο Marc Márquez δεν είναι απλώς ένας ακόμα πρωταθλητής. Είναι ο άνθρωπος που γύρισε το MotoGP ανάποδα, το παιδί-θαύμα που μεγάλωσε, έπεσε, σηκώθηκε, κι επέστρεψε πιο αδίστακτος [...]
Η Γέννηση της Ducati: Από τα ποδήλατα Cucciolo μέχρι την Panigale V4 R, η Ducati είναι η ιστορία του πάθους, του ήχου και της ιταλικής ψυχής που δεν έμαθε ποτέ να σταματά. Η Ducati δεν [...]
Το κράνος δεν είναι αξεσουάρ· είναι προέκταση του εγκεφάλου. ECE 22.06, εφαρμογή, ορατότητα, θόρυβος, φροντίδα. Ο επαγγελματικός οδηγός του Engine Power. Το κράνος δεν είναι αξεσουάρ. Είναι προέκταση του εγκεφάλου σου, μια μηχανική θήκη που [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
Η επιστροφή της ιστορικής Ειδικής Διαδρομής «Σκούρτα» στο ελληνικό αγωνιστικό στερέωμα, η νίκη του Κυπριακού πληρώματος των Φοίβου Νικολάου – Σάββα Ζάκου με Mitsubishi Lancer EvoIX και η ανάδειξη των φετινών Κυπελλούχων Ράλλυ Χώματος ήταν […]
https://www.redbull.com/gr-el/videos/red-bull-hare-scramble-2019-best-slow-mo-video Δες το καλύτερο slow-motion footage απ’ το θρυλικό Erzbergrodeo Red Bull Hare Scrumble 2019 MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει […]
Το 2020 ξεκινάει μια χρονιά διαφορετική, μια χρονιά που πλέον δεν ζητάμε να ξεπεράσουμε τα όρια μας, αλλά να μπολιάσουμε την αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλη την Ελλάδα. Ύστερα από 15 επιτυχημένες διοργανώσεις, […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.