Leclerc: Εγώ φταίω για την συντριβή του Verstappen

Ο οδηγός της Ferrari της Formula 1, Charles Leclerc, λέει ότι είναι απόλυτα υπεύθυνος για τη σύγκρουσή του με τον Max Verstappen που του επέβαλε μια ποινή και κατέστρεψε την συμμετοχή του στο Ιαπωνικό Grand Prix.

Ο Leclerc είχε ένα αργό ξεκίνημα από τη στιγμή που μπήκε στην πίστα και αφού τον προσπέρασε ο Verstappen από την εξωτερική στην 1η στροφή, δεν υπολόγισε σωστά την ταχύτητά του στη 2η στροφή και επιτάχυνε ανοιχτά προς την Red Bull.

Η σύγκρουση υποχρέωσε τον Verstappen να βγει εκτός πίστας και η ζημιά τον ανάγκασε να αποσυρθεί νωρίς από τον αγώνα, ενώ ο Leclerc πήγε στα pit για καινούργιο φτερό και ανακάμψε στην έκτη θέση αλλά μετά από την επιβολή ποινής για την σύγκρουση και την παραμονή του έξω από τον αγώνα για πολύ ώρα, έπεσε στην έβδομη.

Ο Leclerc είπε: “Είχα μια κακή αρχή, αποσπάστηκε η προσοχή μου, είδα τον Seb να κινείται λίγο [όταν ο Vettel βγήκε εμπρός πριν σβήσουν τα φώτα] και έπειτα ο χρόνος αντίδρασης μου ήταν πολύ κακός.”Η αρχή δεν ήταν τόσο κακή, αλλά η αντίδραση ήταν πολύ κακή.”Και με τον Max έκανα ένα λάθος, σαφώς. Ήμουν στο εσωτερικό και πίσω από τον Seb και τον Lewis κι έχασα την ορατότητα μπροστά για λίγο.”Κανονικά θα πρέπει να προβλέπει κανείς αυτά τα πράγματα και δεν το έκανα. Ναι, είμαι αυτός που φταίει”.

Ο Leclerc συνέχισε με σπασμένο εμπρόσθιο φτερό μέχρι τον τρίτο γύρο, πράγμα που σήμανε ότι το κατεστραμμένο αυτοκίνητο άφηνε αρχικά, διάσπαρτα συντρίμμια σε όσους βρίσκονταν πίσω – και επίσης κατέστρεψε τον αριστερό του καθρέφτη.Τελικά έπεσε τελείως, αλλά ο Leclerc είπε ότι δεν είχε σημαντική επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου του όταν έβαλε νέο φτερό.”Αν είχε επηρεαστεί το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα είχα χάσει πολύ περισσότερα.”

Αρχικά, σημειώθηκε σύγκρουση Leclerc / Verstappen, αλλά θεωρήθηκε άξια έρευνας.Μερικούς γύρους αργότερα, οι αγωνοδίκες επέλεξαν να ανατρέψουν την αρχική απόφαση. Ο διευθυντής του αγώνα της FIA Michael Masi εξήγησε: “Κάποια νέα αποδεικτικά στοιχεία έγιναν διαθέσιμα εκείνη την στιγμή και δεν ήταν αρκετά να ανοίξουν αποτελεσματικά μια έρευνα. Χρησιμοποίησαν κάποια άλλη λήψη που δεν είχαν [και ήταν μέσα στα δικαιώματά τους να επανεξετάσουν την υπόθεση] στην οποία υπήρχε ένα νέο στοιχείο και έτσι ξανάνοιξαν την υπόθεση».

author avatar
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περί MR ZERO 1453 Άρθρα
Εμπιστοσύνη : Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία. Συνεργάτης : Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία : Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/