
Ευρωπαϊκό Dragster: Καθυστερήσαμε αλλά επρεπέ να γίνει μια Επική Εκρηκτική Ανασκόπηση από το Hockenheim της Γερμανίας και την Santa Pod της Αγγλίας. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η ελληνική σημαιούλα έγινε… καταιγίδα στα ευρωπαϊκά dragster! Σε δύο κορυφαία γεγονότα — το NitrOlympX στη Hockenheim (Γερμανία) και τα Eurofinals στο Santa Pod (Αγγλία) — οι Έλληνες οδηγοί διεκδίκησαν με πάθος τη δόξα σε κατηγορίες υψηλού επιπέδου, γράφοντας ιστορία.
1. NitrOlympX – Hockenheim (Γερμανία), τέλος Αυγούστου 2025
• Το NitrOlympX ξεκίνησε δυναμικά και κατέγραψε ρεκόρ θεατών με πάνω από 47.000 ενθουσιώδεις φίλους του motorsport.
• Στην κατηγορία FIM-E Super Street Bike, ο Ιωάννης Μαρτζάκλης έπιασε χρόνο 7,203 s — μάλιστα, βρέθηκε προσωρινά στην πρώτη θέση των προκριματικών.
• Στην FIM-E Pro Stock Bike, οι Έλληνες Πάυλος Σιδηρόπουλος και Δημήτρης Περιδέης καρακόρυφωσαν την παρουσία τους, παίρνοντας τη σκυτάλη των κορυφαίων θέσεων, πριν το στέμμα το πάρει ο Γερμανός Karl-Heinz Weikum με 7,359 s.
2. Eurofinals – Santa Pod (Αγγλία), 4–7 Σεπτεμβρίου 2025
Το Santa Pod φιλοξένησε ένα πραγματικό φεστιβάλ drag, με πάνω από 250 κορυφαίες ομάδες από 18 χώρες. Η ατμόσφαιρα έγινε ακόμη πιο “θερμή” χάρη σε εκθέσεις με dragsters, jet cars, monster trucks, live shows και συμμετοχή ρεπόρτερ με εκατομμύρια followers στο Instagram!Μάλιστα, τα Top Fuel Dragsters ξεπέρασαν τα 300 mph — ενώ τα Top Fuel Bikes και Super Twins εκτοξεύτηκαν έως 250 mph — συνθέτοντας ένα πανηγύρι ήχων και αδρεναλίνης. Eurofinals δεν είναι ένας απλός αγώνας είναι ο τελικός γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος FIM-E. Εκεί, μέσα σε 20 μονομάχους της κατηγορίας Super Street Bike, οι Έλληνες έδειξαν τα δόντια τους.
Ευρωπαϊκό Dragster: Συνοπτικός Πίνακας – Ελληνικές Επιδόσεις
Οδηγός Εκδήλωση Κατηγορία Χρόνος (s) Κατάταξη / Σημαντικό Σημείο
Ιωάννης Μαρτζάκλης NitrOlympX Super Street Bike 7,203 Προσωρινά κορυφαίος στους προκριματικούς
Πάυλος Σιδηρόπουλος NitrOlympX Pro Stock Bike – Ξεχώρισε στις κορυφαίες θέσεις.
Δημήτρης Περιδέης NitrOlympX Pro Stock Bike – Συνεχόμενη ελληνική επιθετικότητα
Μερκούρης Γερμανία — 7.000 Πρώτη συμμετοχή εκτός Ελλάδας, νέο setup
Νικόλαος Χρυσανθόπουλος Γερμανία & Αγγλία Τρικύλινδρος 7,2 Γρηγορότερος τρικύλινδρος στον κόσμο. συνέχισε την ανοδική του πορεία, επιβεβαιώνοντας τη διάκριση του γρηγορότερου τρικύλινδρου. Η ελληνική σημαία στη Santa Pod κυμάτιζε σε κάθε paddock, με τους Βρετανούς δημοσιογράφους να σχολιάζουν ότι «οι Έλληνες ήρθαν για να μείνουν».
Ιωάννης Μαρτζάκλης (Martzaklis) Δύο Αγώνες Super Street Bike 6.867 15η θέση στην Ευρώπη, σταθερή παρουσία σε κορυφαίο επίπεδο
Γιάννης “Casper” Λαμπρόπουλος Δύο Αγώνες Super Street Bike 6.696 5η θέση στην Ευρώπη, μόλις 0,091 s από την κορυφή. ήταν το μεγάλο όνομα της ελληνικής αποστολής. Με χρόνο 6,696 s, κατέκτησε την 5η θέση στην Ευρώπη, μόλις 0,091 s μακριά από την κορυφή. Ο Casper απέδειξε ότι δεν είναι απλώς ένας ταλαντούχος οδηγός· είναι ένας διεκδικητής τίτλου.
Στο Hockenheim, παρότι το πρόγραμμα είχε καθυστερήσεις και απαιτούσε επισκευές στη διαδρομή, οι αγώνες ολοκληρώθηκαν με υποδειγματική αποφασιστικότητα. Η θέση του Μαρτζάκλη ως κορυφαίου στους προκριματικούς χάρισε ελληνική λάμψη σε ένα από τα πιο απαιτητικά παγκοσμίως ράλι drag – ένα κατόρθωμα που μόνο υπόσχεση για το μέλλον είναι. Στη Santa Pod, η ελληνική συμμετοχή ενίσχυσε το πνεύμα του διεκδικητή – παρουσίες και ομάδες που θύμισαν ότι κινούμαστε πλέον σε έναν ενιαίο ευρωπαϊκό χάρτη. Η εμπειρία; Ένα ολοκαίνουργιο, ανεπανάληπτο motorsport street-fest!
«Ελληνικές σημαίες» Eurofinals FIM-E Classes – Πάνω από 250 ομάδες, 18 χώρες
Παρασκήνιο & Σκηνές που… Ζωγράφισαν στα Pit NitrOlympX – Hockenheim (Γερμανία), αρχές Σεπτεμβρίου 2025
- Η διοργάνωση στη Γερμανία ήταν ήδη γνωστή ως μία από τις πιο απαιτητικές της Ευρώπης. Εκεί, ο Έλληνας Ιωάννης Μαρτζάκλης, ιδιοκτήτης της ομάδας Martz Air Lines, έκανε την έκπληξη. Με χρόνο 7,203 s, βρέθηκε ακόμη και στην κορυφή των προκριματικών της κατηγορίας Super Street Bike!
- Ο Νικόλαος Χρυσανθόπουλος έσπασε το φράγμα με χρόνο 7,2 s, καθιερώνοντας τον εαυτό του ως τον γρηγορότερο τρικύλινδρο αναβάτη στον κόσμο. Ένας τίτλος που δεν είναι τυχαίος, αφού το τρίκυλινδρο set-up του θεωρείται πιο δύσκολο στην εξέλιξη σε σχέση με τα “παραδοσιακά” τετρακύλινδρα.
- Ο Μερκούρης, στην παρθενική του εμφάνιση εκτός Ελλάδας, σταμάτησε το χρονόμετρο ακριβώς στα 7,000 s. Αν και νεοεισερχόμενος σε αυτό το επίπεδο, έδειξε ότι έχει το δυναμικό να εξελιχθεί σε ένα δυνατό χαρτί για το μέλλον.
«Drag Racing σε Ελληνικό ρυθμό: NitrOlympX & Eurofinals Γέμισαν Σχόλια, Φλόγες και… Ελληνικές Σημαίες!» Εξωπραγματικό αλλά Ελληνικό DNA
Αυτά που έζησαν οι Έλληνες σε Hockenheim και Santa Pod δεν είναι απλές αγωνιστικές στιγμές — είναι αποδείξεις χαρακτήρα και ταχύτητας. Ανάμεσα σε φωτιές λάστιχων, ήχο nitro και πλήθη, οι ιθύνοντες του ελληνικού drag απέδειξαν πως ξέρουν να το παίζουν “φορμένα”. Πλέον, δεν αρκούν τα “θα” — έρχονται τα “είδαμε”, και τα αποτελέσματα.
Το Dragster ξέρει ελληνικά. Και μάλλον… αρχίζει να τα μιλάει πολύ καλά. Αν θέλεις, μπορούμε να κάνουμε και follow-up με video, gallery ή συνεντεύξεις από τα pit. Από το Hockenheim μέχρι τη Santa Pod, οι Έλληνες οδηγοί έδειξαν ότι η χώρα μας έχει το ταλέντο, έχει τις ομάδες, έχει την ψυχή για να σταθεί απέναντι στα μεγάλα ευρωπαϊκά ονόματα. Οι επιδόσεις του Λαμπρόπουλου, του Χρυσανθόπουλου, του Μαρτζάκλη και του Μερκούρη δεν ήταν τυχαίες.
Ήταν η δήλωση ότι η Ελλάδα δεν είναι πλέον κομπάρσος. Είναι διεκδικητής.
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»
Στην πίστα της ενημέρωσης: Μιχάλης Κοντιζάς