Toyota Mark II μια αναλυτική ματιά στην ιστορία

Toyota Mark II μια αναλυτική ματιά στην ιστορία

Απομακρύνοντας από τη φήμη τους ως προς τα καύσιμα, το Mark II ήταν η επιλογή πολυτελείας της Toyota τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Το Toyota Mark II ξεκίνησε ως απόδειξη ότι η Toyota ήταν κάτι περισσότερο από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων οικονομίας. Αυτοκίνητα όπως το Toyota Crown ήθελαν να επιδείξουν αυτήν την ιδέα, αλλά αυτό κατέληξε να είναι ελαφρώς πολύ μεγάλο για τους κανονισμούς για το μέγεθος / βάρος / μετατόπιση της Ιαπωνίας Έτσι έκαναν ένα βήμα πίσω και κυκλοφόρησαν το Mark II: ένα πλήρως φορτωμένο μεσαίο αυτοκίνητο με αρκετές επιλογές για να χαρακτηριστεί ως πολυτελές.

Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1968, η πινακίδα Mark II στρατιώθηκε για 36 χρόνια και 9 γενιές και κέρδισε μια χούφτα ψευδώνυμα με βάση τις διάφορες περικοπές της, από την πολυτέλεια του προϋπολογισμού έως τα ελαφρώς πιο αμερικανικά σπορ αυτοκίνητα.

Απομακρύνοντας από τη φήμη τους ως προς τα καύσιμα, το Mark II ήταν η επιλογή πολυτελείας της Toyota τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, οπότε ας ρίξουμε μια ματιά στο Mark II και σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που γεννήθηκε.

Toyota Mark II: Ο Ελαφρώς Μεγαλύτερος Αδελφός Της Toyota Corona

Εμπνεύστηκε από την Corona, μοιράστηκε κινητήρες με την Corona, και μάλιστα ονομάστηκε Corona ανάλογα με το πότε και πού πούλησε. Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, η πρώτη γενιά Mark II ονομάστηκε μόνο Corona Mark II κατά τη διάρκεια της πρώτης της γενιάς, απλώς ονομαζόταν Mark II για το υπόλοιπο της πορείας της. Στις πολιτείες, το Mark II ονομάζονταν πάντα το Corona Mark II … έως ότου η Toyota το ονόμασε Cressida … η ονομασία είναι αρκετά συγκεχυμένη, αλλά θα τα καταφέρουμε αργότερα.

Το Mark II ήταν απλώς μια τρίχα μεγαλύτερη από την Corona και είχε επιλογές που ήταν ελαφρώς πιο διάσημες από την Corona. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της κυκλοφορίας του, ήταν πάντα διαθέσιμο ως ένα τετράθυρο σεντάν, με ένα 5θυρο βαγόνι που έτρεχε από το 1968 έως το 1997, και ένα δίθυρο κουπέ που έτρεξε από το 1968-1980.

Αλλά μαζί με όλα αυτά, το Mark II ήταν επίσης διαθέσιμο ως δίθυρο coupe-utility κατά τη διάρκεια της πρώτης γενιάς. Παρόλο που ήταν το 1972 το δρόμο για το περίφημο και άφθαρτο Toyota Hilux.

Η πρώτη γενιά Mark II ήταν, πολύ ξεκάθαρα, απλώς ένα Corona σε ελαφρώς αλλοιωμένο δέρμα, αλλά κέρδισε αρκετή δημοτικότητα τόσο στο εσωτερικό όσο και διεθνώς για να ρίξει το Corona skin και να γίνει μια δική του σύνθεση, εξ ου και η αλλαγή ονόματος (στην Ιαπωνία) από Corona Mark II στο Mark II.

Η εμφάνιση άλλαξε δραστικά, προσαρμόστηκε στο “στυλ μπουκάλι οπτάνθρακα” που έγινε τόσο δημοφιλές στη δεκαετία του ’70. Οι κινητήρες δεν ήταν πλέον απλά σχισμένοι από το Corona και κυμαίνονταν από 1,7L inline-4 που πληρούσε τους ιαπωνικούς κανονισμούς για τους οδικούς φόρους έως έναν 6-κύλινδρο 2,6L μόνο για εξαγωγικές αγορές, ο οποίος παρήγαγε 109 ίππους ενώ στράφηκε σε καλή οικονομία καυσίμου κατά τη διάρκεια του πετρελαϊκή κρίση.

Στη συνέχεια ήρθε η τρίτης γενιάς Mark II, η οποία εισήγαγε το ευρωπαϊκό στυλ, καθώς και μια σειρά νέων τίτλων που προέρχονταν από το Mark II.

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

27ο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ‘IKTEO AUTOTEST’ RALLY 3/4 IΟΥΛΙΟΥ

Αγώνες | Events

27ο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ‘IKTEO AUTOTEST’ RALLY 3/4 ΙΟΥΛΙΟΥ Το 27ο Ηπειρωτικό “ΙΚΤΕΟ AUTOTEST” Rally θα γίνει το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου στις 3 και 4/ 7/2021. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου, στο Έπαθλο Κυπέλλου […]

dimitra-lada-tzo-streetbike-SSP300-125-Racing

Η Δήμητρα Λαδά ρίχνει καρό σημαία στη Τζο

2 τροχοί

Η Δήμητρα Λαδά ρίχνει καρό σημαία στη Τζο Η Δήμητρα Λαδά ζωντανεύει το πιο απίστευτο και συγκινητικό όνειρό της «Τζο» και το κάνει πραγματικότητα… dimitra-lada-tzo-streetbike-SSP300-125-Racing Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Η Δήμητρα Λαδά άλλαξε τα δεδομένα, ξεχώρισε και […]

Το Tesla Cybertruck στις υπηρεσίες του Dubai

4 τροχοί

Μέσω twitter η αστυνομία του Dubai προχώρησε στην εν λόγω ανακοίνωσε αναρτώντας ένα σχετικό tweet με μια φωτογραφία να δείχνει ένα λευκό Cybertruck να έχει τα χαρακτηριστικά σήματα στο εθνικό πράσινο χρώμα. Φυσικά πρόκειται για μια εικόνα ηλεκτρονικά επεξεργασμένη […]

Το MV Agusta επεκτείνει τις διαδικτυακές παραγγελίες για το πλήρες εύρος μοντέλων

2 τροχοί

Το MV Agusta επεκτείνει τις διαδικτυακές παραγγελίες για το πλήρες εύρος μοντέλων. Ενώ πρωτοεμφανίστηκαν πειραματικά για την κυκλοφορία του Superveloce 800 Serie Oro και της περιορισμένης σειράς Brutale 1000 Serie Oro, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες αποτέλεσαν […]

greek-stunt-riders-stunt-show-motor-festival

Οι Greek Stunt Riders ξεκίνησαν επέλαση από την Θεσσαλονίκη

2 τροχοί

Οι Greek Stunt Riders ξεκίνησαν επέλαση από την Θεσσαλονίκη Greek Stunt Riders μια ομάδα που κλείνει 10 χρόνια στον κόσμο του stunt και των θεαμάτων, μια ομάδα που 10 χρονιά συνεχώς ανεβάζει την ένταση, την […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos