Τα πάντα που πρέπει να ξέρεις για το Isle of Man TT 2023
Το Isle of Man TT 2023 κάνει τη μεγάλη του επιστροφή μετά από ένα διάλειμμα τριών ετών λόγω της πανδημίας Covid-19 και πρέπει να ξέρεις τα πάντα για την διοργάνωση που εδώ και 116 χρόνια κρατά την αδρεναλίνη στα κόκκινα είναι από τις πιο ακραίες διοργανώσεις και αγώνες της μοτοσυκλέτας στον κόσμο.
Το Isle of Man TT«TT» σημαίνει «Tourist Trophy», το οποίο είναι κατάλληλο δεδομένου των χιλιάδων επισκεπτών που δέχεται το νησί κατά τη διάρκεια της περιόδου των δύο εβδομάδων για να παρακολουθήσουν το συναρπαστικό θέαμα. Ορίστε λοιπόν ένας οδηγός για όλα τα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για την επιστροφή των εμβληματικών αγώνων.
Νέες προσθήκες απο το 2022 στο Isle of Man TT Ενώ πολλά από αυτά με τα οποία είναι εξοικειωμένοι οι θαυμαστές έχουν παραμείνει ίδια, οι διοργανωτές έχουν εισαγάγει μια ποικιλία νέων χαρακτηριστικών στους αγώνες. Αυτά περιλαμβάνουν:
Κάλυψη LIVE Streamed – ανοίγοντας το TT για παρακολούθηση ζωντανά σε όλο τον κόσμο.
TT ‘Fan Zone’ – παρέχοντας στους θαυμαστές δωρεάν πρόσβαση σε αναβάτες, συνεντεύξεις και βίντεο στο Grandstand.
Μείωση αριθμών πλέγματος – 50 ανά αγώνα.
Γύροι προθέρμανσης κατά τις ημέρες του αγώνα.
Refurbished Race Control Tower – εγκατάσταση νέου εξοπλισμού και τεχνολογίας για τη διαχείριση των αγώνων.
Ψηφιακός πίνακας αποτελεσμάτων – αντικατάσταση του παλιού ξύλινου πίνακα αποτελεσμάτων.
Digital Red Flag – ένα νέο σύστημα ασφαλείας εγκατεστημένο γύρω από την πίστα για τη διαχείριση περιστατικών με κόκκινη σημαία.
Όλοι οι περιορισμοί του Covid-19 έχουν αρθεί στο Isle of Man, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κανόνες σχετικά με τις δοκιμές, τα καλύμματα προσώπου ή την κοινωνική απόσταση.
Το νησί του Μαν, είναι νησί εξαρτώμενο από το Στέμμα στην Ιρλανδική θάλασσα. Έχει έκταση 572 τετραγωνικά χιλιόμετρα και πληθυσμό 84.069 κατοίκους σύμφωνα με την απογραφή του 2021. Πήρε το όνομά του από την κελτική φυλή των Μανξ, οι απόγονοι των οποίων κατοικούν εκεί έως σήμερα.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Πώς να ρυθμίσεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου – φυσική, φθορά και τεχνικές ακρίβειας. Θες να μάθεις πώς ρυθμίζεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου; Μάθε τη φυσική πίσω από την τάση, τη λίπανση, [...]
Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
Τι είναι το σύστημα λίπανσης κινητήρα πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης κινητήρα; Ανάλυση πίεσης λαδιού, ιξώδους, αντλίας και dry sump, με έμφαση στη φυσική και τη θερμοδυναμική του λιπαντικού φιλμ. Το σύστημα λίπανσης είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το camshaft: Πώς λειτουργεί ο εκκεντροφόρος και ο χρονισμός βαλβίδων; Μάθε τη φυσική πίσω από το valve timing, τη διάρκεια, την επικάλυψη και τα συστήματα μεταβλητής φάσης (VVT, VTEC, VANOS). Ο εκκεντροφόρος (camshaft) [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση επιδόσεων και ποια είναι η σημασία της ροής καυσαερίων; Ανάλυση πολλαπλής, καταλύτη, back pressure και υλικών για τη βελτίωση της απόδοσης. Η εξάτμιση δεν είναι απλώς ένας σωλήνας που βγάζει καπνό· [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
Πώς λειτουργεί το turbo και ποια είναι η διαφορά μεταξύ μονό, διπλό και twin-scroll υπερσυμπιεστή; Μάθε τη φυσική πίσω από την υπερτροφοδότηση και τη σημασία της θερμοκρασίας και της ροής. Το turbo δεν είναι απλώς [...]
To Ράλλυ ΔΕΘ της Θεσσαλονίκης θα είναι φέτος διεθνής αγώνας, καθώς -έπειτα από αίτημα της ΟΜΑΕ- ορίστηκε από τη FIA ως υποψήφιο («candidate») για την ένταξή του στο Balkan Trophy το 2021. Το Balkan Trophy [...]
Μάριος Πολυχρονιάδης ένα παραμύθι τελείωσε Μάριος Πολυχρονιάδης μια ιστορία σαν παραμύθι: Ένας Freestyle trial Rider που από την αφάνεια του Ελληνικού motorsport βρέθηκε στην Elite των top Rider παγκοσμίως Motorsport News: Μάριος Πολυχρονιάδης ένας Έλληνας [...]
F1 Italy Monza: Ο Ναός της Ταχύτητας σε… αναβρασμό. Η Monza δεν απογοήτευσε ούτε φέτος. Ο Max Verstappen επέστρεψε δυναμικά στις νίκες, παίρνοντας pole position, επικρατώντας στον αγώνα και καταγράφοντας τον ταχύτερο γύρο. Ένας τριπλός θρίαμβος [...]
3ος γύρος, 22 Σεπτεμβρίου, Μέγαρα Δυναμικό φινάλε ! Με ένα ακόμα δυνατό αγώνα από, τον 3ο μέσα σε 2 μήνες, έπεσε η αυλαία του 7ου MiniGP Cup. Την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, σε πείσμα των ειωθότων, ελαφρά περισσότεροι συμμετέχοντες [...]
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 4ος γύρος του EKO Racing Dirt Games στην πίστα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Χαλκίδας, με τους Γιώργο Ζυμαρίδη και Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο να μοιράζονται τις νίκες στις κατηγορίες των 600 και 750 [...]
2025 Motorsports: Οι πίστες δεν είναι πια μόνο για ταχύτητα, αλλά και για… ψηφοθηρία και αλισβερίσι. Το 2025 αποδεικνύει ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι πιο συναρπαστικός από ποτέ – όχι μόνο μέσα στις στροφές, αλλά [...]
Αποτελέσματα του 3ου GP Tuning από την Α.Λ.Α.Χανίων Τα αποτελέσματα του 3ου GP Tuning που διοργανώθηκε από την Α.Λ.Α.Χανίων στην Pista Park στο Βαρύπετρο. Με 22 συμμετοχές διεξήχθει το 3ο GP Tuning την Κυριακή 12 [...]
Η πιστοποίηση και έκδοση πινακίδων των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, δηλαδή εκείνων που έχουν ηλικία άνω των τριάντα ετών, είναι άριστα συντηρημένα και δεν έχουν υποστεί μετατροπές από την αρχική τους μορφή, ξεκινά από την Ομοσπονδία [...]
LEPOURIS AUTO SERVICE CENTER Ονομάζομαι Λέπουρης Γιωργος γεννήθηκα 14/4/1982 στην Αθήνα μεγάλωσα στον Βαρνάβα Αττικής. Από μικρή ηλικία είχα μεγάλο ενδιαφέρον και πάθος για τα αυτοκίνητα. Όχι μόνο να τα οδηγώ αλλά και να τα [...]
Αυτή η Honda στην Αριζόνα είναι πιθανότατα η πιο τρελή που θα δείτε ποτέ στη ζωή σας. Στην πραγματικότητα, μοιάζει περισσότερο με ένα Transformer παρά με ένα κανονικό αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτό το αυτοκίνητο στην Αριζόνα [...]
2η Ανάβαση Ιωαννίνων 2024 2η Ανάβαση Ιωαννίνων στις 13-14 Απριλίου που διοργανώνει η (ΕΛΕΤΑ) Ελληνική Εταιρεία Αυτοκινήτου μετά από έγκριση της Ο.Μ.Α.Ε 2η Ανάβαση Ιωαννίνων: Το Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου ξεκινούν οι αγώνες Ανάβασης που προσμετρούν στο Κύπελλο Βορείου [...]
Grand Prix Σιγκαπούρης οι Ferrari απογειώνονται Grand Prix Σιγκαπούρης: Το Grand Prix της Σιγκαπούρης σήμανε το τέλος του απίστευτου σερί νικών του Max Verstappen και της Red Bull ; Οι Ferrari απογειώνονται! Ακολουθήστε το ζωντανό κείμενο του Grand Prix της Σιγκαπούρης [...]
Τα 10 πιο γρήγορα μηχανάκια στον κόσμο Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ένα από τα πρώτα πράγματα που αναζητούν οι μανιώδεις λάτρεις του ποδηλάτου είναι η ταχύτητα. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ένα […]
MotoGP: 3 γύροι, 11 διαφορετικοί οδηγοί στο βάθρο MotoGP: 3 γύροι, και ζούμε τους πιο ανταγωνιστικούς αγώνες της πρόσφατης μνήμης και στην ιστορία του MotoGP Motorsport News MotoGP: 3 γύροι , 11 διαφορετικοί οδηγοί στο […]
Ντακάρ 2025 η γενική κατάταξη μετά το στάδιο 10 Ανακαλύψτε τη γενική κατάταξη του Dakar 2025 μετά το δέκατο ετάπ αυτής της 47ης έκδοσης που κέρδισε ο Nani Roma (Ford). Ανακαλύψτε τη γενική κατάταξη του […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.