
Λούκα Μαρίνι: Από την έναρξη της σεζόν MotoGP του 2025, ο Luca Marini είναι ο μόνος αναβάτης που δεν έχει ατυχήσει κατά τη διάρκεια μιας περιόδου Grand Prix.
Ο Le MotoGP έχει ήδη αγωνιστεί σε 18 από τους 22 γύρους της σεζόν του, και ο Luca Marini έχει ένα μάλλον εκπληκτικό στατιστικό. Σε όλες τις φετινές διοργανώσεις, ο Ιταλός αναβάτης δεν έχει υποστεί ούτε ένα ατύχημα. Αυτό το ποσοστό είναι ακόμη πιο εκπληκτικό δεδομένου ότι οι συναθλητές του στην ομάδα της Honda, Joan Mir και Johann Zarco, είναι οι δύο αναβάτες με τα περισσότερα ατυχήματα σε αυτό το πρωτάθλημα.
Για να συνεχίσει αυτό το τρελό σερί και να ολοκληρώσει τη σεζόν με αυτό το αξιοσέβαστο λευκό σκορ, θα πρέπει να παραμείνει στους δύο τροχούς του για το σύνολο των τεσσάρων υπόλοιπων γύρων, στην Αυστραλία και τη Μαλαισία, στη συνέχεια κατά την επιστροφή του αγώνισμα στην Ευρώπη, στην Πορτογαλία και τέλος στη Βαλένθια. Πέρυσι, ο Ιταλός έφτασε στον τερματισμό σε κάθε ένα από αυτά τα αγωνίσματα, συμπεριλαμβανομένων των Sprint και των Αγώνων.
Η μόνη εγκατάλειψή του αυτή τη σεζόν ήταν το Ιαπωνικό Γκραν Πρι. Έχοντας τερματίσει έβδομος στην εκκίνηση των κατατακτήριων, αναγκάστηκε να μπει στα pit μετά από μερικούς γύρους λόγω μηχανικού προβλήματος με τη μοτοσικλέτα του. Ο Γιόχαν Ζάρκο ανέφερε στον τελευταίο γύρο ότι επρόκειτο για πρόβλημα συμπλέκτη, αν και η Honda δεν το έχει επιβεβαιώσει επίσημα.
Λούκα Μαρίνι, ο μόνος αναβάτης χωρίς ατύχημα το 2025 | Πτώση για τον Marini, αλλά όχι στο MotoGP
Αισθανόμενος ολοένα και πιο άνετα στην οδήγηση μιας προηγμένης Honda, ο αναβάτης σταδιακά προσανατολίζεται στην RC213v και βρίσκεται μπροστά πολύ πιο τακτικά από ό,τι κατά την πρώτη του σεζόν με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Πρόσφατα, κατέγραψε δύο τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα στον κύριο αγώνα. Την πρώτη στην Ουγγαρία, στο Balaton Park, και τη δεύτερη στον πιο πρόσφατο γύρο, στην Ινδονησία, κοντά στη Mandalika.
Κατά ειρωνικό τρόπο, υπέστη σοβαρό ατύχημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών για τον 8ωρο αγώνα Suzuka με την Honda στην Ιαπωνία. Ένα περιστατικό που τον ανάγκασε να χάσει τρία Γκραν Πρι. Υπέφερε από πνευμοθώρακα και δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στους αγώνες στην Αραγονία, την Ιταλία και την Ολλανδία. Ως εκ τούτου, αναγκάστηκε να χάσει το Γκραν Πρι της πατρίδας του στο Μουτζέλο.
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»
