Αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν για την Mazda Motorsports στην κατηγορία Πρωτότυπου IMSA WeatherTech SportsCar Championship, ανακοινώθηκε σήμερα.
«Μετά από πέντε χρόνια συμμετοχής στη σειρά DPi της IMSA, η Mazda επιλέγει να τερματίσει το πρόγραμμά της στο κλείσιμο της σεζόν του 2021 με τον αγώνα Motul Petit Le Mans τον Οκτώβριο», ανέφερε μια δήλωση που εκδόθηκε σήμερα. «Αυτό καθορίστηκε μετά από εσωτερική αξιολόγηση της τρέχουσας σειράς DPi και της μελλοντικής σειράς LMDh, και ολοκληρώνει τη συμμετοχή της Mazda σε πρωτότυπους αγώνες.
«Από το 2022, η Mazda θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε μηχανοκίνητα αθλήματα στο MX-5 Cup και στους αγώνες βάσης. Το MX-5 Cup, μια μοναδική σειρά single-make, παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος των αγώνων της Mazda. Αυτή η σειρά, σε συνδυασμό με τη συνεχή υποστήριξη των αγώνων της βάσης, διασφαλίζει ότι η διάσημη κληρονομιά της Mazda στα μηχανοκίνητα αθλήματα συνεχίζεται. ”
Το Mazda RT24-P ξεκίνησε αρχικά από το SpeedSource, και στη συνέχεια ο Joest πριν τελικά μεταβεί στο Multimatic μετά το περασμένο Rolex 24 στο Daytona.
Το 2019, τα κομψά αυτοκίνητα σημείωσαν τη σημαντική τους νίκη όταν οι Jonathan Bomarito, Harry Tincknell και Olivier Pla κατέκτησαν το Watkins Glen 6 Hours Το αδελφό αυτοκίνητο του Oliver Jarvis και του Tristan Nunez κατέκτησε τη νίκη στο Canadian Tire Motorsports Park, προτού οι Tincknell και Bomarito προσγειώθηκαν για τρίτο συνεχόμενο θρίαμβο στο Road America.
Πέρυσι, σε μια σεζόν IMSA που διαταράχθηκε σε μεγάλο βαθμό από την πανδημία COVID-19, ο Bomarito και ο Tincknell κέρδισαν ξανά στον αγώνα των 2 Ιουλίου 40 λεπτών στο Daytona και στη συνέχεια – μαζί με τον πρώην πρωταθλητή της IndyCar Ryan Hunter-Reay – ολοκλήρωσε τη σεζόν με τον Sebring 12 Hours νίκη.
Η Mazda μειώθηκε σε ένα αυτοκίνητο για φέτος, για να οδηγήσει ο Tincknell και ο Jarvis πλήρους απασχόλησης, με τον Bomarito να προστίθεται ως οδηγός αντοχής. Αυτό το τρίο άνοιξε το Πρωτάθλημα SportsTar WeatherTech 2021 με τρίτη θέση στο Rolex 24, ξεπερνώντας πολλά ζητήματα που άφησαν το αυτοκίνητο # 55 τρεις γύρους κάτω σε ένα στάδιο.
«Η Mazda έχει μακρά ιστορία στους αγώνες και πρόσθεσε πρόσφατα αρκετές νίκες DPi και τερματισμούς στο βάθρο κατά τη διάρκεια της σεζόν 2020», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mazda North American Operations Masahiro Moro. «Αυτό είναι ένα αφιέρωμα στο πνεύμα μας« ποτέ μην σταματάς να προκαλείς ».
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη νίκη μας στις 12 ώρες του Sebring, τερματίζει το βάθρο στο Daytona’s Rolex 24 τόσο το 2020 όσο και το 2021, καθώς και τους γύρους ρεκόρ στο Daytona το 2019 και το 2020.
«Αυτά είναι σημαντικά επιτεύγματα στην ιστορία της Mazda Motorsports. Ευχαριστούμε τους οδηγούς, την ομάδα, τους συνεργάτες και τους θαυμαστές μας για τα χρόνια υποστήριξής τους και προσβλέπουμε σε μια ισχυρή σεζόν του 2021. ”
Επιπλέον, ο διευθυντής μηχανοκίνητων σπορ της Mazda, Nelson Cosgrove, θα αποχωρήσει από τη Mazda στα τέλη Φεβρουαρίου.
«Η Mazda είναι ευγνώμων στον Nelson για τη συμβολή του στις προσπάθειες της Mazda για τα μηχανοκίνητα αθλήματα και τον εύχεται καλά στις μελλοντικές του προσπάθειες», διάβασε η δήλωση. “Ο Mo Murray, ανώτερος αντιπρόεδρος της Garage Team Mazda, θα επιβλέπει το πρόγραμμα DPi της Mazda από τον Μάρτιο.”