Φωτιά άναψαν οι χρόνοι του Lorenzo στα MotoGP

Η χθεσινή ημέρα στην Sepang ήταν η πρώτη που ο Jorge Lorenzo καβάλησε τη σέλα της Yamaha. Τα μάτια της κλειστής κοινωνίας των MotoGP ήταν διακριτικά πάνω του, καθώς ήθελαν να δουν τι θα κάνει ο Ισπανός πολυπρωταθλητής με την M1 σε σχέση με την καταστροφική χρονιά που είχε προηγηθεί με την Honda. Κυρίως όμως ήθελαν να δουν αν ο Jorge Lorenzo είναι τόσο γρήγορος με την Yamaha που να του μπουν οι σκέψεις για επιστροφή στην ενεργό δράση, αφού ηλικιακά δεν είναι “τελειωμένος” και θα μπορούσε άνετα να έχει δύο χρόνια ακόμα ενεργή δράση στους αγώνες. Και αυτή η απορία ήταν τόσο έντονη, που έγιναν πολλές ερωτήσεις στους ανθρώπους της Yamaha, για το αν σκέπτονται να δώσουν μοτοσυκλέτα στον Lorenzo για να τρέξει ως Wild Card σε μερικούς αγώνες. Από την μεριά της η Yamaha δήλωσε πως δεν έχει στον προγραμματισμό της κάτι τέτοιο, αλλά αν προκύψει στο μέλλον τέτοια δυνατότητα ή ανάγκη για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, τότε δεν αποκλείει τη συμμετοχή του test rider να συμμετάσχει σε κάποιον αγώνα μέσα στο 2020. Όλα αυτά πριν ο Jorge Lorenzo καβαλήσει την M1, διότι στο τέλος της ημέρας και κάνοντας συνολικά 54 γύρους, η απορίες μετατράπηκαν σε βεβαιότητα.

Ο Lorenzo έκανε με το καλημέρα ταχύτερο χρόνο 2:00.506 με την M1, όταν στην ίδια πίστα πέρσι είχε κάνει στα χρονομετρημένα του αγώνα με την Honda 2:00.478!!!! Με άλλα λόγια, ο χρόνος που έκανε εχθές στην πρώτη του βόλτα-γνωριμίας με την M1 θα τον έβαζε στην 8η θέση της εκκίνησης στον περσινό αγώνα!!! Για να έχετε ένα σημείο αναφοράς, το ρεκόρ πίστας σε αγώνα είναι 1:59.661, το ρεκόρ στα χρονομετρημένα είναι 1:58.303 (με soft ελαστικά) και το απόλυτο ρεκόρ πίστας σε επίσημες δοκιμές είναι 1:58.239. Ο Pol Espargaro  που ήταν ταχύτερος όλων αυτές τις τρεις ημέρες δοκιμών έκανε 1:59.661. και στον περσινό αγώνα που κέρδισε η Yamaha με τον Vinales, τον ταχύτερο χρόνο τον είχε κάνει ο Rossi με 1:59.661. Από εχθές το βράδυ, όλα αυτά πυροδότησαν έναν νέο κύκλο συζητήσεων γύρο από το αγωνιστικό μέλλον του Lorenzo. Η La Gazzetta dello sport ισχυρίζεται ήδη πως θα δούμε τον Lorenzo ως Wild Card στον αγώνα της Catalunya, ενώ ο ίδιος ο Lorenzo δήλωσε πως θα είναι πολύ πιο γρήγορος τις επόμενες ημέρες μόλις… ξεπιαστεί από το καθισιό τόσων μηνών. Ακόμα και ο Marc Marquez ρωτήθηκε για το πώς σχολιάζει την ταχύτητα του Lorenzo από την πρώτη ημέρα, αλλά αρκέστηκε να πει πως η Yamaha είναι πιο εύκολη μοτοσυκλέτα από την Honda. Το μόνο σίγουρο είναι πως αν από την Παρασκευή έως το Σάββατο κάνει ίδιους χρόνους με τους υπόλοιπος αναβάτες της Yamaha και της Petronas, τα σενάρια επιστροφής του Lorenzo στην ενεργό δράση θα φουντώσουν. Τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο περίπλοκα, αν ο Lorenzo είναι πιο γρήγορος από τον Rossi ή τον Vinales! Ειδικά αν είναι πιο γρήγορος από τον Rossi, τότε να είστε σίγουροι πως το σήριαλ θα πάρει άλλες διαστάσεις…

 

Πηγή : motomag.gr/ Μπάμπης Μέντης

  • Lifestyle

    Ο Σπύρος Πανόπουλος στην Αμερική

    Ο Σπύρος Πανόπουλος μας δηλώνει απο την Αμερική  “Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.” Μπέβερλυ Χιλς… Λος Άντζελες… Keep Walking!!! Καλή επιστροφή World Record Man!!!
  • thleoptiko-epeisodio-12-11-24-engine-power-205-motor-festival-larisa
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 12/11/24

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 12/11/24 24o Motor Festival και τα ζούνε όλα στην Λάρισα! Α Μερος (205 τηλεοπτικό επεισόδιο) Τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπει ο παλμός του Engine Power σε όλη την επικράτεια: 📺EPSILON Αττική [...]
  • Πολιτική αεροπορία

    Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα: Οι γυναίκες στη συντήρηση αεροσκαφών της Aegean

    Oι γυναίκες μηχανικοί του τμήματος συντήρησης γνωρίζουν με κλειστά μάτια κάθε λειτουργία του Airbus A320. Το A320 έχει πάνω από 2.000 διακριτά εξαρτήματα και οι μηχανικοί του τα γνωρίζουν όλα. Άλλες έξι συνάδελφοί τους, σε [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup: Φυτώριο πρωταθλητών

    Η Yamaha Motor Europe ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου κυπέλλου με στόχο να προσφέρει στους νεαρούς αναβάτες άλλο έναν τρόπο για να βρεθούν στην παγκόσμια σκηνή των αγώνων. Ειδικότερα, το Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της [...]
  • thleoptikh-ekpomph-engine-power-6-8-24-petroula-alevra-motor-festival-michalis-kontizas
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 6/8/24

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 6/8/24 Πετρούλα Αλευρά και ντριφτάρουμε ρομαντικά για το καλοκαίρι του 2024 #194 επεισόδιο Engine Power Κινούμαστε με λιπαντικά BRM Engine Oil και φυσικά αντιμετωπίζουμε την κρίση ψωνίζοντας απο τα MARKET IN… Βάλε κράνος [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Πλησιάζει το Παγκόσμιο Τελικό του Rotax Max Challenge

    Το προτελευταίο βήμα πριν τον Παγκόσμιο Τελικό του Rotax Max Challenge, που διοργανώνεται στην πίστα του Sarno στην Νάπολη της Ιταλίας διοργάνωσε η Rotax Hellas. Aγώνες (Σάββατο-Κυριακή) που την ευθύνη της εκτέλεσης είχαν τα αθλητικά [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Π.Π. Ράλλυ Ασφάλτου, Rd3, Ράλλυ Κρήτης: Όγδοη Νίκη Του Αναπολιοτάκη!

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 42ο Ράλλυ Κρήτης, τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ασφάλτου, Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας. Το πλήρωμα του Ford Fiesta R5, κυριάρχησε καθώς σημείωσε τον ταχύτερο [...]
  • apotelesmata-1ou-agona-pan-protathlimatos-drift-sto-limani-tou-irakliou-τελικα
    4 τροχοί - Auto

    Μοναδικές στιγμές στον 1ο αγώνα του DRIFT

    Μοναδικές στιγμές στον 1ο αγώνα του DRIFT Τα αποτελέσματα στις κατηγορίας D1, D2 και τη D3 στον 1ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος DRIFT στο λιμάνι του Ηρακλείου. Τυχεροί όσοι έζησαν τον 1ο γύρο του Πανελληνίου [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    EKO Racing Dirt Games: Με 6 αγώνες το 2019!

    Η 2η χρονιά διεξαγωγής του EKO Racing Dirt Games μπορεί να πέρασε ήδη στην ιστορία, αλλά η ομάδα που έχει την ευθύνη προώθησης και ανάπτυξης του θεσμού σε συνεργασία με την ΟΜΑΕ, ήδη σχεδιάζουν την [...]
  • Ελληνικές ιστορίες

    Kymco CV3: Τέλος στην αναμονή

    Για περισσότερα από δύο χρόνια η Kymco εργάζεται συστηματικά πάνω στο τρίτροχο CV3, που είχε παρουσιάσει σε μορφή πρωτότυπου πριν από δύο χρόνια, με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει την έναρξη της παραγωγής του μέσα στο [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    4 χρόνια ανανέωση για Marquez!

    Ο Crutchlow το είπε πριν από μερικές ημέρες: «Ό,τι κι αν κάνω στην μοτοσυκλέτα δεν έχει πρακτική σημασία γιατί κανείς δεν οδηγεί σαν τον Marquez». Προφανώς και η Honda έχει πλήρη εικόνα, προφανώς και ξέρει [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ