F1 Ιταλία Verstappen σταμάτα να κερδίζεις φώναζε η εξέδρα
F1 Ιταλία: Ο Verstappen προκάλεσε αναστάτωση στις εξέδρες της Monza παίρνοντας και πάλι την καρό σημαία του αγώνα βγάζοντας πλακάτ και ρυθμικά να φωνάζουν να σταματήσει να κερδίζει.
F1 Ιταλία: Ο Verstappen έχει ένα άνευ προηγουμένου σερί νικών 10 αγώνων και οι οπαδοί στην Ιταλία παρακαλούσαν να τους λυπηθεί και να σταματήσει να κερδίζει! Η πραγματικότητα η Ferrari έκανε τα πάντα για να πάρει την νίκη και να σταματήσει το αήττητο του Verstappen αλλά τελικά τίποτα δεν ήταν ικανό να τον κρατήσει πίσω από την πρώτη θέση του βάθρου και την 10η συνεχόμενη ιστορική νίκη .
Παρόλο που ο σταθμός F1 Italy Monza είναι το σπίτι της ομάδας βετεράνων Ferrari, παρόλο που τα δύο μονοθέσια είχαν καλές επιδόσεις στους προκριματικούς, παρόλα αυτά δεν κατάφεραν να σταματήσουν τον Verstappen της Red Bull Racing Team.Ο Ολλανδός οδηγός όχι μόνο συνέχισε να βαδίζει προς την τρίτη συνεχόμενη παγκόσμιο πρωτάθλημα, και κέρδισε το 10ο συνεχόμενο σερί νικών σε ατομικό σταθμό, σπάζοντας το ρεκόρ.
Υπήρξε ένα ατύχημα στον γύρο προετοιμασίας του κύριου αγώνα. Το αυτοκίνητο του Yuyi Kakuda έκλεισε ξαφνικά, με αποτέλεσμα ο αγώνας να μην μπορεί να ξεκινήσει στην ώρα του και τελικά καθυστέρησε την εκκίνηση κατά 20 λεπτά και ο Kakuda δεν είχε άλλη επιλογή παρά να αποσυρθεί.
Το επίκεντρο του αγώνα στο αρχικό στάδιο του αγώνα, φυσικά, έπεσε στον Sainz, ο οποίος ξεκίνησε πρώτος, και στον Verstappen, ο οποίος ξεκίνησε δεύτερος. Ο Sainz κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα στην εκκίνηση και ο Verstappen προσπάθησε πολλές φορές να προσπεράσει χωρίς Μετά από κάποια μάχη, ο αμυνόμενος οδηγός πήρε τελικά το προβάδισμα μετά από μια σκληρή αντιπαράθεση στον 15ο γύρο. Μετά από τρεις γύρους, άνοιξε ένα κενό 3 δευτερολέπτων και απομακρύνθηκε. Γρήγορα εξαφανίστηκε από τη ζωντανή μετάδοση και τελικά κέρδισε με επιτυχία τη 10η συνεχόμενη νίκη, καταρρίπτοντας το παγκόσμιο ρεκόρ για το μεγαλύτερο σερί νικών στην F1. Το αρχικό ρεκόρ κατείχε ο ίδιος και ο τέσσερις φορές πρωταθλητής Vettel.
Μια άλλη εστίαση ήταν στον Russell, ο οποίος ξεκίνησε 4ος και ο Perez, ο οποίος ήταν 5ος. Ο Perez οδήγησε το RB19 με ανώτερη απόδοση για να προχωρήσει προς το W14 του Russell βήμα προς βήμα, και μάλιστα έφυγε από την πίστα σε ένα σημείο. Προσπέρασε τον αντίπαλο και ανέβηκε στην τέταρτη Τελικά προσπέρασε τη Ferrari στο τελευταίο στάδιο και τελικά κέρδισε τον δεύτερο, εκπληρώνοντας το καθήκον του δεύτερου οδηγού.
- F1 Ιταλικό Grand Prix : Ο Max Verstappen συνεχίζει το αήττητο!!!
- F1: Η δίαιτα του Λιούις Χάμιλτον καρποφόρησε με την υπογραφή του συμβολαίου με την Mercedes
- Historic Acropolis Rally 2023: Συνεχίζονται Οι Προετοιμασίες Για Τον Ευρωπαϊκό Αγώνα!
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ο Sainz, που προσπάθησε να κρατήσει την τελευταία θέση στο βάθρο, δυσκολεύτηκε με τον συμπαίκτη του Leclerc που έτρεχε στην τέταρτη θέση στην τελική φάση, αλλά συνέχισε να επιτίθεται γενναία, ο Sainz αμύνονταν πάντα καλά και διατηρούσε την τρίτη θέση, ενώ ο Leclerc τερμάτισε μόνο τέταρτος.
Όταν ο Χάμιλτον πάλεψε με τον Πιαστέλι της McLaren στο τέλος, αν και μισό αυτοκίνητο είχε περάσει από τον αντίπαλο, το λάστιχο της ουράς χτύπησε στο μπροστινό φτερό του νεαρού Αυστραλού και το μπροστινό φτερό του Πιαστέλι υπέστη ζημιά. ζώνη, και κατέληξε με τον ταχύτερο γύρο χωρίς αποτέλεσμα.
Ο Χάμιλτον επιβλήθηκε πρόστιμο 5 δευτερολέπτων για αυτό, αλλά αμέσως επιτάχυνε και προσπέρασε στη σειρά. Εκείνοι που νικήθηκαν από αυτόν ήταν ο Άλμπον, ο οποίος οδηγούσε την ταχύτερη ευθεία ταχύτητα δρόμου, και μάλιστα κατάφερε να ανοίξει διαφορά 6 δευτερολέπτων με τον Άλμπον. κούρσα πίσω.