WRC Rally Acropolis Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις

WRC- Rally- Acropolis - Ogier-WRC-2023-RALLY-FIA-ENGINE-POWER

WRC Rally Acropolis Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις

WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις στην τελευταία 12η ειδική στο Ελευθεροχώρι για την ήμερα του Σαββάτου.

WRC Rally Acropolis : Ο Sébastien Ogier εξήγησε τη σειρά των γεγονότων που τον οδήγησαν στην αποχώρησή του από το Ράλι Ακρόπολις Ελλάδας μετά τον τελικό του Σαββάτου.

Ο οδηγός της Toyota πήρε το προβάδισμα της διοργάνωσης όταν ο Thierry Neuville αποσύρθηκε με σπασμένη ανάρτηση στο πρώτο στάδιο του απογεύματος, και ο Ogier είχε τότε ένα υπερασπίσιμο περιθώριο έναντι του συμπαίκτη και του παγκόσμιου πρωταθλητή Kalle Rovanperä.

Προχωρώντας στο τεστ Ελευθεροχωρίου που τελείωσε την ημέρα, ο Ogier ήταν 12,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Rovanperä, ο οποίος φαινόταν ικανοποιημένος να κατακτήσει τη δεύτερη θέση έχοντας κατά νου τον τίτλο.

Αλλά το SS12 αποδείχθηκε καταστροφικό για τον Ogier που έχασε τέσσερα λεπτά με δύο πίσω τρυπήματα και σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν σχολίασε στον ρεπόρτερ της σκηνής για το τι είχε συμβεί, αλλά μόλις επέστρεψε (αργά) στο σέρβις παρκ άνοιξε στα μέσα ενημέρωσης και αποκάλυψε ότι η ίδια τρύπα που έβαλε στο περιθώριο ήταν ο Neuville. απογευματάκι πρώτα ξετυλίγεται.

«Όλο το απόγευμα ήταν στην πραγματικότητα αρκετά γεμάτο γεγονότα», είπε ο Ogier.

“Ξεκίνησε στην πραγματικότητα, νομίζω ότι η ίδια γωνία είχε το πρόβλημα του Thierry, είχα επίσης αντίκτυπο σε αυτό το μέρος γιατί είναι πολύ δύσκολο να αποφύγω αυτήν την τρύπα και το μπροστινό-δεξιό ψαλιδάκι μου ήταν επίσης λίγο κατεστραμμένο.

«Αλλά προφανώς ήταν ακόμα οδηγήσιμο και κατάφερα να το φτιάξω και ακόμα κατάφερνα να έχω καλό ρυθμό σε αυτή τη σκηνή αλλά και στην επόμενη.

«Δυστυχώς μετά το να έρθουμε στο regroup, όταν ξεκινήσαμε ξανά από το regroup, δεν υπήρχε πλέον υβρίδιο, είναι επίσης θαύμα που λειτουργεί συνεχώς.

 

Ogier-exodos-wrc-rally-acropolis-2023-toyota

WRC Rally Acropolis : «Ο τύπος από το Compact Dynamics ερχόταν με τον υπολογιστή του, έλεγξε ότι ήταν όλα εντάξει και έκανε επανεκκίνηση και έφυγε. Νομίζω ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά… και μετά ναι προφανώς ήξερα ότι θα χάσω λίγο χρόνο σε αυτή τη σκηνή χωρίς υβριδικά, αλλά αυτό δεν ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαμε στο τέλος γιατί μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσαμε να κάντε ένα τρύπημα στο πίσω μέρος και σχεδόν αμέσως μετά εμφανίστηκε το δεύτερο, οπότε είχαμε διπλή παρακέντηση στο πίσω μέρος.

«Και μετά αποφάσισα να συνεχίσω αργά και είχα δύο λεπτά για να χάσω και να παραμείνω στη δεύτερη θέση, οπότε υποτίθεται ότι ήταν εντάξει.

«Αλλά δυστυχώς η έξοδος μιας φουρκέτας, δεν ξέρω [αν] μοιάζει με μια από τις πιο ομαλές αυτού του σταδίου που ήταν πολύ τραχύ, μια πολύ μικρή όχθη που χτύπησα στο πίσω μέρος και η όρθια θέση μου έσπασε. Έτσι από εκείνη τη στιγμή ήταν πολύ δύσκολο να συνεχιστεί».

Ο Ogier και ο συνοδηγός Vincent Landais βγήκαν από το Toyota Yaris Rally1 για να επιθεωρήσουν τη ζημιά, αρχικά περιμένοντας απλώς να αλλάξουν ένα τρύπημα. Αλλά μόλις είδαν τον πίσω δεξιό τροχό να κάθεται σε μια αστεία γωνία, κατάλαβαν ότι το πρόβλημα ήταν πιο σοβαρό.

Μόλις καθάρισαν τη σκηνή, οι δύο Γάλλοι προσπάθησαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο ώστε να μπορέσουν να το επιστρέψουν στο σέρβις και να εξασφαλίσουν την τέταρτη θέση στη γενική.

Αλλά τελικά έπρεπε να παραδεχτούν την ήττα και να αποσυρθούν.

Ο Ogier είπε: «Ξέρεις ότι πάντα προσπαθώ να φέρω το μονοθέσιο και να κάνω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα, και ακόμα κι αν δυστυχώς δεν ήταν αυτό που ήθελα, δεν παλεύω πια για ένα βάθρο, το έκανα. Το καλύτερο μου είναι να προσπαθήσω να το διορθώσω ακόμα κι αν ήταν πολύ δύσκολο.

«Όταν σπάσει ένας ορθοστάτης, είναι πολύ δύσκολο να φέρεις το αυτοκίνητο πίσω, αλλά δοκίμασα ό,τι μπορούσα με μερικά κλειδιά και καταφέραμε να κάνουμε μερικά χιλιόμετρα, αλλά μετά ήταν μόνο 12 χιλιόμετρα για να πάμε από το σέρβις, θα μπορούσαμε να είχαμε σχεδόν κάνει αλλά μετά άρχισε να μην είναι αξιοπρεπές να συνεχίσουμε γιατί χάναμε πολλά κομμάτια.

«Ο τροχός γυρνούσε ακόμα, ήταν ακόμα εντός των κανόνων, αλλά ήταν πάρα πολύ. Έκανε εξαιρετικά ζέστη και κάποια στιγμή άναψε λίγη φωτιά στη γωνία γιατί έτριβε τα πάντα. Προσπάθησα όσο μπορούσα αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσω».

Η αποχώρηση του Ogier τον ρίχνει στην ένατη θέση γενικής, σε περίπτωση επανεκκίνησης, και σκοπεύει να επιστρέψει για τα τρία ετάπ της Κυριακής.

Φυσικά θα συνεχίσουμε αύριο», είπε.

«Υπάρχει ακόμα ένα powerstage όπου ίσως μπορέσουμε να πάρουμε μερικούς βαθμούς για την ομάδα, οπότε δεν θέλαμε να κάνουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά νομίζω ότι πριν από τον αγώνα σε όλες τις συνεντεύξεις όλοι με ρώτησαν τι χρειάζεσαι για να κερδίσεις εδώ;

«Λέω με βεβαιότητα ότι το μόνο πράγμα που χρειάζεσαι πολύ εδώ είναι η τύχη, και δυστυχώς με το γεμάτο περιπέτειες που είχα, φαίνεται ότι η τύχη δεν ήταν πραγματικά με το μέρος μου.

«Κάπως, αφού δεν κάνω πια πρωταθλητισμό, νομίζω ότι η τύχη με έχει χάσει λίγο και ίσως αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσεις όταν δεν κάνεις τη σεζόν πλήρους απασχόλησης!» Ο Ogier γέλασε.

«Αλλά σίγουρα δεν είναι ποτέ ωραίο. Από την άλλη, υπάρχουν ακόμα δύο μονοθέσια από την ομάδα στο βάθρο, ο Kalle έκανε πολύ καλή δουλειά έτσι κι αλλιώς δεν είναι… δεν μπορούμε να πούμε ότι έκλεψε αυτή τη νίκη.

«Από την πρώτη φορά που βρισκόταν στο δρόμο χθες, έκανε ό,τι μπορούσε, οπότε δεν έχω να πω τίποτα για αυτό, αλλά φυσικά θα μου άρεσε να συνεχίσω να παλεύω μαζί του μέχρι το τέλος».

Ogier-exodos-wrc-rally-acropolis-2023-toyota

 

author avatar
Engine Power
  • 4 τροχοί - Auto

    Rotax Max Challenge: Ο Δρόμος Προς Το Μπαχρέιν

    Το Grand Finals 2020 του Rotax MAX Challenge θα πραγματοποιηθεί στην σπουδαία πίστα ”Karting Circuit” του Μπαχρέιν από τις 7 έως τις 14 Νοεμβρίου αυτής της χρονιάς. Η συμμετοχή σε αυτό το Παγκόσμιο ραντεβού, αγώνα [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Η Skoda επιστρέφει στο WRC με οδηγό τον Όλιβερ Σόλμπεργκ

    Με την ολοκλήρωση του 2019, του πιο επιτυχημένου έτους της ιστορίας της, η Skoda Motorsport θα εστιάσει ακόμη περισσότερο στην υποστήριξη ομάδων πελατών της. Παράλληλα, θα συνεχίσει την εξέλιξη νέων, ελπιδοφόρων οδηγών, κάτι στο οποίο [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Οι νέες BMW M3 και M4 είναι γεγονός και σε εκδόσεις Competition!

    Μετά από μήνες αναμονής, πλήθος «κατασκοπευτικών» εικόνων και διάφορες φήμες, η BMW παρουσίασε και επίσημα την έκτη γενιά της M3, η οποία θα κυκλοφορήσει και στην έκδοση επιδόσεων Competition, βάζοντας στόχο το σκληρό ανταγωνισμό των Mercedes AMG C 63, Audi RS 4 και Alfa [...]
  • Θέμης Χαλκιάς,engine power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τρέιλερ τηλεοπτικής εκπομπής 28/10/21

    Τρέιλερ τηλεοπτικής εκπομπής 28/10/21. Αυτή την Πέμπτη στις 28/10/21 στις 21:00 το βράδυ στο κανάλι ΕΨΙΛΟΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΈΝΤΑΣΗ!!! Τι να πρωτοπεριγραψουμε γιαυτο το επεισόδιο… Αυτή την Πέμπτη στις 28/10/21 στις 21:00 το βράδυ στο [...]
  • MOTO TOGELOS,ENGINE POWER
    2 Τροχοί - Moto

    MOTO TOGELOS ΑΞΕΣΟΥΑΡ

    MOTO TOGELOS ΑΞΕΣΟΥΑΡ Η εταιρεiα ΜΟΤΟ ΤΟΓΕΛΟΣ ιδρύθηκε το 1965 στα Κ.Πατήσια. Διαθέτουμε μεγάλη γκάμα και στόκ από γνήσια και aftermarket ανταλλακτικά μοτοσυκλετών αλλά και scooter στις καλύτερες τιμές της αγοράς (μπαταρίες, φρένα, καθρέπτες, αμορτισέρ, [...]
  • ιπταμενο αυτοκινητο στο ντουμπαι
    4 τροχοί - Auto

    Η πρώτη δημόσια πτήση διθέσιου έγινε στο Dubai

    Η πρώτη δημόσια πτήση διθέσιου έγινε στο Dubai MotorSport News: Η πρώτη δημόσια πτήση διθέσιου αυτοκινήτου έγινε στο Dubai Το ιπτάμενο αυτοκίνητο eVTOL X2 της XPeng πραγματοποίησε την πρώτη δημόσια πτήση πριν λίγες εβδομάδες στο [...]
  • μιχελακακης δημητρης,engine power
    4 τροχοί - Auto

    Ανακοίνωση ενημέρωσης των αγωνιζόμενων

    Ανακοίνωση ενημέρωσης των αγωνιζόμενων Το Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η τακτική Γενική Συνέλευση της ΟΜΑΕ με θέμα ανάμεσα στα υπόλοιπα την Ψήφιση Κανονισμών του έτους 2022. Η Ομοσπονδία και η ΕΠΑ θεωρούν απαραίτητο να [...]
  • Michael -Schumacher-sto-sfyri-anamnhstika-antikeimena-formula-1-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Στο σφυρί όλα τα αντικείμενα του Michael Schumacher

    Στο σφυρί όλα τα αντικείμενα του Michael Schumacher Μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ συλλογή με αναμνηστικά του Michael Schumacher αξίας 1,4 εκατομμυρίων λιρών πρόκειται να βγει σε δημοπρασία Ο Michael Schumacher ενημερώνεται ως ο πιο πολυτιμότερος εξοπλισμός  στην ιστορία της [...]
  • bmwx5 x drive,bitros,engine power
    4 τροχοί - Auto

    The RACE BMW X5 By BITROS.COM

    The RACE BMW X5 By BITROS.COM Πάνω από 700 ποιοτικά επιλεγμένα μεταχειρισμένα. Η εταιρεία Bitros ιδρύθηκε στο Κερατσίνι το 1989 από τον κ. Μπήτρο Νικόλαο και δραστηριοποιείτε έκτοτε στον κλάδο της εμπορίας κυρίως μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ