
F1 Cadillac 2026 : Πώς οι προσομοιώσεις αγώνων της Cadillac έχουν ήδη βελτιώσει την ομάδα-φάντασμα της F1;
Η Cadillac δεν αφήνει τίποτα στην τύχη της για να είναι έτοιμη για το μεγάλο ντεμπούτο της στη Formula 1 το 2026. Ως ομάδα χωρίς αυτοκίνητο, η 11η συμμετέχουσα στην F1 καταφεύγει στον εικονικό κόσμο για να προετοιμαστεί για τη μεγάλη στιγμή.
Καθώς ξεκινά το Ισπανικό Γκραν Πρι του Μαΐου , μια ομάδα περίπου 60 μηχανικών επανδρώνει τους σταθμούς μάχης στον έλεγχο αποστολής, παρατηρώντας με προσοχή την απόδοση του αυτοκίνητού της.
Εκτός του ότι το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται στο grid της Formula 1 στη Βαρκελώνη. Βρίσκεται σε έναν προσομοιωτή στο Σάρλοτ, ενώ η ομάδα χωρίζεται σε δύο αίθουσες επιχειρησιακών λειτουργιών στη Βόρεια Καρολίνα και στο Σίλβερστοουν στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή δεν είναι η συνηθισμένη ομάδα υποστήριξης αγώνων. Αλλά οι προσομοιώσεις αγώνων της Cadillac αποδεικνύονται κρίσιμες για να μετατρέψουν την «ομάδα-φάντασμα» της F1 σε έναν πλήρως ανταγωνιστή το 2026.
Η λογική πίσω από τις εντατικές προσομοιώσεις αγώνων της Cadillac είναι απλή. Καθώς η ομάδα μπαίνει στην F1 βάσει ενός νέου κύκλου κανονισμών και δεν έχει αυτοκίνητο για να τρέξει ή έστω να δοκιμάσει, η ομάδα με επικεφαλής τον Graeme Lowdon προσπαθεί να προετοιμαστεί σε κάθε άλλο τομέα που μπορεί για να ξεκινήσει δυναμικά καθώς θα εμφανιστεί για το ντεμπούτο της στη Μελβούρνη τον Μάρτιο. Αντιμέτωπη με τη δύναμη των 10 καθιερωμένων ομάδων, η Cadillac αντιμετωπίζει μια τεράστια πρόκληση, οπότε κάθε μικρή βοήθεια βοηθάει.
«Αν στήνεις μια νέα ομάδα, δεν θέλεις η ομάδα να περνάει από τη διαδικασία να εκτελέσει έναν αγώνα για πρώτη φορά ενώ είναι κάτι πραγματικό», δήλωσε ο Lowdon στο Motorsport.com στο Grand Prix της Σιγκαπούρης . «Θα υπάρξει μεγάλη επιπλέον πίεση στη Μελβούρνη, επειδή είναι κάτι πραγματικό, οπότε προσπαθούμε απλώς να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα μπορούμε σε τόσους πολλούς τομείς.»
«Υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην ομάδα. Σε επίπεδο διοίκησης εντός της ομάδας, μετρήσαμε 2500 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1. Αλλά είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται στην ομάδα της Cadillac.»
Αυτός ο βαθμός ρεαλισμού περιλαμβάνει την αυστηρή τήρηση ενός τυπικού χρονοδιαγράμματος αγώνα Σαββατοκύριακου, πράγμα που σημαίνει ότι οι οδηγοί προσομοιωτή δεν είναι διαθέσιμοι στην ομάδα μηχανικών σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους για προσομοιωμένες υποχρεώσεις μέσων ενημέρωσης και άλλες υποχρεώσεις στην πίστα. Ωστόσο, ορισμένα Σαββατοκύριακα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση ορισμένων προβληματικών περιοχών. Με την πάροδο του χρόνου, η ομάδα ελπίζει επίσης να εξασφαλίσει ένα παλαιότερο αυτοκίνητο της F1 για να ξεκινήσει τις δοκιμές στα pitstop και άλλες προετοιμασίες στο γκαράζ.
«Περιλαμβάνει τα πάντα όσον αφορά την προετοιμασία για ένα Σαββατοκύριακο αγώνα», πρόσθεσε ο Lowdon. «Μερικές από τις προσομοιώσεις που κάνουμε μπορεί να μην είναι απαραίτητα ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο αγώνα. Θα μπορούσαν να είναι απλώς ορισμένες διαδικασίες και διαδικασίες, μερικές από τις οποίες θα περιλαμβάνουν το αυτοκίνητο. Μερικά από αυτά είναι η δημιουργία ολόκληρης της υποδομής του γκαράζ και η δοκιμή όλων των συστημάτων. Είναι διαφορετικά κομμάτια παζλ και παράλληλες ροές ροής εργασίας, και στη συνέχεια, ελπίζουμε ότι όλα θα ενωθούν στη Μελβούρνη και θα έχουμε ένα πιο ομαλό Σαββατοκύριακο».
Cadillac 2026 :Aπό την πρώτη διαδρομή τον Μάιο, η Cadillac διεξάγει προσομοιώσεις αγώνων σχεδόν σε κάθε Grand Prix. Και με την ομάδα να βρίσκεται σε διαφορετικά φυλάκια και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού – στο Silverstone, στο Charlotte και σε μια υπό κατασκευή αμερικανική έδρα στο Fishers της Ιντιάνα – ο Lowdon επιδιώκει να μετακινεί τους ανθρώπους, ώστε να συνηθίσουν τις απομακρυσμένες ροές εργασίας και τα εργαλεία επικοινωνίας της ομάδας. Ο Lowdon εμπνεύστηκε από τις αποστολές Apollo της NASA για να κάνει τις ομάδες να συνεργάζονται άψογα σε μια επίπεδη δομή, με τους μηχανικούς να επικοινωνούν peer-to-peer αντί να χρειάζεται να ανεβαίνουν στην ιεραρχία.
«Πάντα υπάρχουν δεκάδες άνθρωποι σε κάθε τοποθεσία που επικοινωνούν και λειτουργούν ως μία ομάδα, αλλά προσπαθούμε να σπάσουμε αυτό το καλούπι των ανθρώπων που βρίσκονται σε ένα συγκεκριμένο μέρος», εξήγησε ο Lowdon. «Μερικοί από τους ανθρώπους που ήταν στην αίθουσα επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου για τη Μόντσα θα είναι στην αίθουσα επιχειρήσεων της Σάρλοτ για την επόμενη, και αντίστροφα».
F1 Cadillac 2026 : Ο Λόουντον είναι ανένδοτος στην άποψη ότι η ομάδα έχει ήδη κάνει μεγάλα βήματα προόδου στον τρόπο λειτουργίας και επικοινωνίας της. «Υπήρξαν κάποιες πραγματικά προφανείς βελτιώσεις στα συστήματα και τις διαδικασίες μεταξύ της Βαρκελώνης και της Μόντσα. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι ξέρετε ότι αυτό που κάνουμε προσθέτει αξία», είπε.
«Όπως κάθε άλλη σημαντική διαδικασία στην οποία εμπλεκόμαστε, δημιουργούμε λίστες σφαλμάτων για τα πάντα και στη συνέχεια τα επεξεργαζόμαστε όλα με δομημένο τρόπο. Απλώς μαθαίνουμε πράγματα συνεχώς.»
Η Cadillac δεν είναι η πρώτη ομάδα που χρησιμοποιεί μια προσέγγιση πολλαπλών τοποθεσιών – η Racing Bulls έχει επίσης πανομοιότυπες αίθουσες επιχειρήσεων στη Φαέντζα και το Μίλτον Κέινς – αλλά ο διεθνής χαρακτήρας της έχει ενσωματωθεί στην επιχείρηση από την αρχή, στρατολογώντας με τόσο γρήγορο ρυθμό που ο αριθμός των 400 ατόμων που έχει πλέον αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις για να ενσωματωθεί ως ομάδα εγκαίρως για τη νέα σεζόν.
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»