
WRC Ott Tanak Hyundai: Ο Tanak θα κάνει αλλαγές στις προδιαγραφές της Hyundai για το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC
Ο διεκδικητής του τίτλου του WRC πήρε μια κρίσιμη απόφαση ενόψει του γύρου της επόμενης εβδομάδας στην Κεντρική Ευρώπη.
Ο Ott Tanak θα χρησιμοποιήσει ένα Hyundai i20 Rally1 παλαιότερων προδιαγραφών στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης της επόμενης εβδομάδας, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι του 2019 να το θεωρεί καταλληλότερο.
Η απόφαση λήφθηκε μετά από διαδοχικές δοκιμές του αυτοκινήτου προδιαγραφών 2025 και του περσινού μοντέλου, χωρίς την υβριδική μονάδα σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς, μετά τον γύρο του περασμένου μήνα στη Χιλή.
Η Hyundai μέχρι στιγμής δυσκολεύεται να αξιοποιήσει στο έπακρο το σημαντικά αναβαθμισμένο αυτοκίνητό της για το 2025 φέτος, με την παρθενική της εμφάνιση σε άσφαλτο στα Κανάρια Νησιά τον Απρίλιο να προκαλεί αρκετούς πονοκεφάλους στην ομάδα.
Με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι να επιστρέφει στην άσφαλτο την επόμενη εβδομάδα, ο Tanak ανέφερε ότι ένιωθε πολύ πιο άνετα με αυτό που ουσιαστικά αποτελεί το αυτοκίνητο του 2024. Αυτές οι προδιαγραφές ήταν αυτές που παρουσίασε η Hyundai στον πρώτο γύρο της σεζόν στο Μόντε Κάρλο.
WRC Ott Tanak Hyundai: Στον Tanak έχει δοθεί μια ασυνήθιστα μεγάλη ευελιξία στις ρυθμίσεις ενόψει του ράλι της επόμενης εβδομάδας, αφότου η Hyundai αποφάσισε να μην παρατάξει τον Εσθονό ως έναν από τους οδηγούς της που είναι υποψήφιοι για να κερδίσουν βαθμούς κατασκευαστή για τους υπόλοιπους γύρους της σεζόν. Αυτή η απόφαση επέτρεψε στον Tanak να επωφεληθεί από τους αθλητικούς κανονισμούς και να τοποθετήσει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, αφού μεγιστοποίησε την κατανομή του στη Χιλή, χωρίς να υποστεί ποινή πέντε λεπτών.
Δεδομένου ότι ο Tanak είναι η μεγαλύτερη ελπίδα της Hyundai για την εξασφάλιση του τίτλου των οδηγών, 43 βαθμούς πίσω από τον Sebastien Ogier της Toyota, η Hyundai δήλωσε ότι ο Tanak είναι η προτεραιότητα της ομάδας την επόμενη εβδομάδα.
Οι συμπαίκτες τους, Thierry Neuville και Adrien Fourmaux, θα οδηγήσουν το πλήρως εξελιγμένο αυτοκίνητο i20 N Rally1 του 2025 την επόμενη εβδομάδα. Μιλώντας στο Autosport αυτή την εβδομάδα, ο Βέλγος αποκάλυψε ότι είναι βέβαιος ότι υπάρχει μεγαλύτερο δυναμικό στο αυτοκίνητο του 2025 σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Οι οδηγοί θα φορούν νέα αμορτισέρ.
«Είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στη μάχη του πρωταθλήματος και πιέζουμε για κάθε βαθμό. Σε μια προσπάθεια να υποστηρίξουμε τον Ott και τον Martin, εκμεταλλευόμαστε τους αθλητικούς κανονισμούς», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Hyundai, Cyril Abiteboul.
«Καθώς δεν είναι πλέον υποψήφιοι για βαθμούς κατασκευαστών, καταφέραμε να θέσουμε σε κυκλοφορία έναν νέο κινητήρα χωρίς να μας επιβληθεί ποινή χρόνου. Οι Ott και Martin θα επιστρέψουν με το Hyundai i20 N Rally1 προδιαγραφών Monte για αυτόν τον αγώνα, έχοντας αναφέρει καλύτερη αίσθηση στο αυτοκίνητο στις δοκιμές.»
«Εν τω μεταξύ, η συνεχής ανάπτυξη του αυτοκινήτου evo του 2025 συνεχίζεται, με τους Thierry και Adrien να αναβαθμίζουν τα αμορτισέρ το επόμενο Σαββατοκύριακο. Η εστίασή τους θα είναι στην περαιτέρω ανάπτυξη αυτών των τεχνικών αναβαθμίσεων για το Ράλι Ιαπωνίας και όχι μόνο.»
WRC Ott Tanak Hyundai: Κοιτάζοντας μπροστά στο ράλι, ο Tanak πρόσθεσε: «Έχουμε αγωνιστεί στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης μερικές φορές μέχρι τώρα, οπότε έχουμε μια καλή αίσθηση του τι να περιμένουμε. Πρόκειται για έναν αγώνα που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις καιρικές συνθήκες. Υπάρχουν πολλές τομές και ο δρόμος μπορεί να γίνει εξαιρετικά βρώμικος».
«Όσο πιο πίσω βρίσκεστε στην κατάταξη των οχημάτων, τόσο περισσότερες εκπλήξεις αντιμετωπίζετε – κάθε αυτοκίνητο τραβάει περισσότερο χώμα στο δρόμο. Το στυλ οδήγησης είναι επίσης καθοριστικό, ειδικά με τα επίπεδα πρόσφυσης να αλλάζουν δραματικά, ιδιαίτερα μετά από βροχή. Η εμπειρία μετράει πραγματικά εδώ.» «Είμαστε ακόμα στο κυνήγι του πρωταθλήματος, επομένως η επίτευξη κορυφαίας απόδοσης είναι απολύτως απαραίτητη.»
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»