
Ομάδα Cadillac F1: Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Cadillac έχει κάνει άλλη μια σημαντική μεταγραφή ενόψει της άφιξής της στην F1 το 2026.
Έχει αναφερθεί ότι η Cadillac υπέγραψε με τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Audi Formula Racing, Άνταμ Μπέικερ.
Σύμφωνα με το Motorsport Magazin , ο Baker υπέγραψε συμβόλαιο με τη νεότερη ομάδα της F1 και θα γίνει ο διευθύνων σύμβουλος του εργοστασίου κινητήρων της Cadillac.
Η Cadillac θα μπει στην F1 την επόμενη σεζόν ως ομάδα πελατών της Ferrari και θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος που παρέχονται από την Scuderia τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν του 2028
Το τρέχον σχέδιο για την αμερικανική ομάδα είναι να γίνει ο δικός της προμηθευτής κινητήρων από το 2029, μετατρέποντάς την σε μια πλήρως εργοστασιακή ομάδα της F1.
Του χρόνου, η Cadillac θα ανοίξει ένα εργοστάσιο κινητήρων F1 κοντά στο Τεχνικό Κέντρο της General Motors στο Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας.
Ο Μπέικερ θα είναι υπεύθυνος για την κατασκευή του τμήματος κινητήρων της Cadillac και θα συναντηθεί με τον Ρας Ο’Μπλένς, Διευθύνοντα Σύμβουλο των Μονάδων Ισχύος Performance της General Motors, στο Σάρλοτ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, παραμένει ασαφές εάν η Cadillac θα αναπτύξει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης για τους ισχύοντες κανονισμούς ή θα προετοιμαστεί για μια πιθανή μετάβαση σε V10 ή V8.
Οι νέοι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος πρόκειται να ισχύσουν έως το 2030, αν και φέρεται να βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες για μια πρόωρη αλλαγή.
Σε περίπτωση που οι νέοι κανονισμοί παραμείνουν σε ισχύ για ολόκληρο τον κύκλο, ήδη αμφισβητείται εάν είναι κερδοφόρο για την Cadillac να σχεδιάζει έναν κινητήρα για μόλις δύο σεζόν. Ωστόσο, ένας σημαντικός λόγος πίσω από την αποδοχή της στο grid ήταν η υπόσχεσή της να γίνει κατασκευαστής πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM).
Ανεξάρτητα από την απόφαση που θα λάβει η Cadillac και ανεξάρτητα από τις αλλαγές που θα κάνει η F1 στους νέους κανονισμούς, ο Baker είναι μια σημαντική μεταγραφή.
Ο Μπέικερ εργαζόταν προηγουμένως στη FIA ως διευθυντής ασφαλείας, αλλά μετακόμισε στην Audi πριν εγκριθεί το δικό της έργο F1.
Ήταν υπεύθυνος για την ίδρυση του τμήματος κινητήρων του Γερμανού κατασκευαστή, αλλά αποχώρησε με «αμοιβαία συναίνεση» τον Μάιο νωρίτερα φέτος, αφού ο Mattia Binotto ανέλαβε ολόκληρο το project της Audi F1.