Για τη θαλάσσια μετακίνησή σας, η Lancia έχει συγκεντρώσει όλη την αριστοκρατική κομψότητα ενός σπορ κουπέ αυτοκινήτου σε ένα σκάφος κατασκευασμένο από την Sacs. Η Sacs διαθέτει 20 χρόνια εμπειρία στην κατασκευή κάθε είδους φουσκωτού σκάφους και είναι παγκόσμιος ηγέτης σε πολυτελή σκάφη υψηλής τεχνολογίας. Το Lancia Powerboat αποτελεί την απόλυτη έκφραση αυτού του είδους σκαφών. Το σκάφος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με τη βοήθεια εξελιγμένων εργαλείων και εξοπλισμού που έχει δημιουργήσει η Sacs ως ηγέτης και στον τεχνικό τομέα. Το Lancia Powerboat είναι σχεδιασμένο από τον Christian Grande, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο χαρισματικούς σημερινούς σχεδιαστές σκαφών και η ιδιοφυία του βρίσκεται πίσω από κάθε σχέδιο που ξεπερνάει τους περιορισμούς του σχεδιασμού σκαφών και φτάνει μέχρι και τον κόσμο της τέχνης. Κάθε σκάφος είναι μοναδικό, κατασκευάζεται με βιομηχανοποιημένη παραγωγή αλλά η τελική επεξεργασία γίνεται με όλη την φροντίδα και προσοχή ενός δεξιοτέχνη κατασκευαστή σκαφών. Το κύτος είναι κατασκευασμένο από φάιμπεργκλας με τη χρήση καλουπιών των οποίων το τελείωμα γίνεται από τόρνους με ρομποτικό σύστημα. Κάθε εξάρτημα συναρμολογείται και τοποθετείται με το χέρι έτσι ώστε το κάθε σκάφος να προσωποποιείται ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, η Sacs συνδυάζει βιομηχανικό επίπεδο παραγωγής με την αποκλειστικότητα μιας χειροποίητης κατασκευής. Το Lancia Powerboat θα παρουσιαστεί στο κοινό στην έκθεση σκαφών της Γενεύης.
Το Lancia Powerboat είναι η ιδανική επιλογή για ιδιοκτήτες με άποψη, που τους αρέσει η ταχύτητα και δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ποτέ το πηδάλιο γιατί αυτό θα σήμαινε απώλεια δύναμης. Χάρη στα 1.120 άλογα στις 3.000 σ.α.λ. η ταχύτητα αγγίζει τους 55 κόμβους (περίπου 102 χ.α.ώ. για τους «στεριανούς»). Ο κινητήρας N67-560 της Fiat Powertrain Technologies προσδίδει απίστευτη ροπή με καμπύλες ιδανικές για τη συγκεκριμένη χρήση, με μεγάλα αποθέματα ώσης σε χαμηλές ταχύτητες για αποτελεσματικότερο έλεγχο του σκάφους. Η οδήγηση του Lancia Powerboat είναι μια εμπειρία που πολλοί θα ήθελαν να ζήσουν, κατά τις υποσχέσεις των δημιουργών του. «Είναι μια μοναδική ευκαιρία να δαμάσετε τη δύναμή του οδηγώντας το αργά όπως θα κάνατε σ’ ένα κομψό οικογενειακό αυτοκίνητο ή γρήγορα όπως θα ταίριαζε σ’ ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό σκάφος. Η επιλογή είναι αποκλειστικά δική σας», μας λένε χαρακτηριστικά. Το προφίλ του κύτους έχει σχεδιαστεί προσεκτικά έτσι ώστε η οδήγηση να προσομοιάζει την οδήγηση μιας γνήσιας Lancia, με την επιπλέον ευχαρίστηση της οδήγησης χωρίς όρια που προσφέρει η θάλασσα. Εάν ο κυβερνήτης του σκάφους αναζητάει μια πιο αναζωογονητική εμπειρία, το μόνο που έχει να κάνει είναι να ρυθμίσει τη βύθιση της προπέλας στο νερό. Υπάρχουν 2 κουμπιά στους μοχλούς που ρυθμίζουν τις στροφές της μηχανής, αλλάζουν τη γωνία προώθησης και άρα, αλλάζουν τη γωνία βύθισης στο νερό, αυξάνοντας την ταχύτητα ή την σταθερότητα σε ταραγμένα νερά. Η γάστρα προέρχεται από ένα αγωνιστικό πρωτότυπο της Sacs και δεν χρειάζεται πτερύγιο άνωσης (flap), κάνοντας έτσι πιο εύκολη την οδήγηση. Ο κινητήρας ελέγχεται από ηλεκτρονικούς μοχλούς που ρυθμίζουν τις στροφές της μηχανής και δίνουν ώθηση προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, ενώ ανταποκρίνονται άμεσα παρέχοντας απόλυτο έλεγχο στους ελιγμούς στα κύματα με ταχύτητα και ακρίβεια. Καταλήγοντας, βλέπουμε άλλη μία φορά το πάντρεμα με επιτυχία της αυτοκινητοβιομηχανίας με τη θάλασσα. Μία σχέση πολλών ετών των κατασκευαστών αυτοκινήτων με τα ταχύπλοα σκάφη, η οποία περνάει από το μοναδικό κοινό τους σημείο, τους κινητήρες. Οι Ιταλοί μάλιστα, έχουν τη δική τους παράδοση εδώ, καθώς η ταχύτητα είναι στο αίμα όλων των λαών με μεσογειακό ταμπεραμέντο. Άλλο ένα μοναδικό σκάφος, που πολλοί θα θαυμάζουν, αλλά λίγοι να καταφέρουν να απολαύσουν.
Πηγή : ixauto.gr/Δημήτρης Σπυράκης