Έλενα Παντοπούλου το μεγαλύτερο αλάνι στα Dragster

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motorsport-drag

Έλενα Παντοπούλου το μεγαλύτερο αλάνι στα Dragster

Έλενα Παντοπούλου το κορίτσι που γεννήθηκε κυριολεκτικά πάνω σε μια σέλα, adrenaline junkie! DRAGSTER,ομάδα, φίλοι, οικογένεια, μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για εκείνη τρόπος ζωής.

Έλενα Παντοπούλου ένα κορίτσι που δεν μασάει τα λόγια του δεν κρύβεται πίσω από την ομορφιά την δική της και των λέξεων, μια αθλήτρια και ένας άνθρωπος αληθινός που ξέρει τι θέλει, ξέρει τι ζητά και τι επιδιώκει μέσα από κάθε της κίνηση. Με Μεγάλη χαρά, εντυπωσιασμένοι κυριολεκτικά σας παρουσιάζουμε την Έλενα Παντοπούλου που η κάθε της απάντηση χτυπάει νεύρο…  Αντέχετε;;;

Έλενα Παντοπούλου, τελικά η μηχανή και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι τρόπος ζωής;

Γεννήθηκα σε οικογένεια μηχανόβιων από πολύ μικρή ηλικία όλες μου οι αναμνήσεις περιτριγυρίζονται από μοτοσυκλέτες θυμάμαι να περιμένω πώς και πώς την Κυριακή για την ολοήμερη βόλτα … Στην διπλανή αλάνα δε μπορείς να πας κ μακριά ένα τρίχρονο παιδί με pw50 . Να περιμένω τα καλοκαίρια να φύγουμε στο Λιτόχωρο όπου πίσω από το σπίτι ο θείος μου είχε φτιάξει μία μικρή αυτοσχέδια πίστα Motocross αργότερα περίμενα την Κυριακή για την οικογενειακή βόλτα με τα μηχανάκια , στην αρχή αυτή η βόλτα κυρίως Λόγω ηλικίας περιοριζόταν στους επαρχιακούς δρόμους των τριγύρω χωριών καθώς μεγάλωνα μεγάλωνε και η ακτίνα της και η μοτοσυκλέτα μου.
Μεγάλωσα βλέποντας τους δικούς μου να ετοιμάζονται και να προετοιμάζονται για τα μεγάλα ταξίδια που κάνανε με τις μοτοσικλέτες, σκηνές εξοπλισμό service σε όλα αυτά ήμουνα εκεί παρών και ανυπομονούσα πότε θα έρθει και η σειρά μου να πάω και εγώ μαζί τους δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρώτο μου “μακρινό” ταξίδι στην 22 πανελλήνια συγκέντρωση μοτοσυκλετιστών το 2003 στο Στόμιο τότε οδηγούσα ένα XT 600 το πρώτο όνειρο πραγματοποιήθηκε ήμουν και εγώ μαζί τους με τη δική μου μηχανή και η  ΠΣΜ είχαν γίνει πλέον θεσμός για εμένα και την οικογένειά. Όταν κάθε παιδική ανάμνηση κ λαχτάρα περιστρέφεται γύρω από μία μοτοσυκλέτα καταλαβαίνεις πως δεν ξέρω άλλο τρόπο ζωής Πέραν της ζωής του μηχανόβιου. Μεγαλώνοντας όλο αυτό φούντωνε ξεκίνησα να πηγαίνω σε αγώνες σαν θεατής λάτρευα την ένταση τι μυρωδιά από τα λάστιχα οτιδήποτε είχε να κάνει με το μηχανοκίνητο το θαύμαζα και με εντυπωσίαζε επόμενο όνειρο να γίνω κομμάτι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που αργότερα άρχισε να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου φιλοδοξίες όνειρα παρέες επιτυχίες και αποτυχίες όλα ήταν εκει.

Από ποια ηλικία θυμάσαι πως οι μηχανές σε κέρδιζαν περισσότερο;

Είχα την τύχη οπως σου είπα να γεννηθώ σε οικογένεια μηχανόβιων. το πρώτο μου μηχανάκι,Yamaha PW50 ήταν δώρο γενεθλίων όταν γινόμουν 3 ετών, καταλαβαίνεις πως δεν ξέρω να ζω χωρίς μηχανή είναι ένα κομμάτι της “φύσης” μου .δεν είχα άλλη επιλογή από το να λατρεύω τις μηχανές από τότε που θυμάμαι τον τον εαυτό μου (ίσως κ λίγο πριν).Δεν υπάρχει περίοδο με περισσότερο η λιγότερο ενθουσιασμό για αυτήν, η ζωή μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την μοτοσικλέτα

Τι είναι αυτό που σου ζωντανεύει το πάθος σου για την μοτοσυκλέτα;

Η μοτοσυκλέτα είναι πάθος από μόνη της! Ένα ανοιξιάτικο απόγευμα. Ένα κυριακάτικο “μαζεμα” τόση άνθρωποι με το ίδιο πάθος την ίδια ανάγκη. Ένα καλοκαιρινό βραδάκι. Η αναμονή για την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου. Η προετοιμασία. Το τριήμερο του αγώνα. Τα πάντα κάνουν την ανάγκη μου και το πάθος μου να ζωντανεύει. Αγαπώ τον τρόπο ζωής των μηχανόβιων, τον τρόπο ζωής μας. Οι μηχανές σου δίνουν ελευθερία, ανεξαρτησία, αυτοπεποίθηση, πίστη στον εαυτό σου. Μια ωραία διαδρομή, παρέα και δύο ρόδες, κάνουν την εβδομάδα που έρχεται πιο εύκολη, γεμίζεις. Έχεις προσέξει πως ανά τον κόσμο οι μηχανόβιοι στο δρόμο χαιρετούν ο ένας τον άλλον και ας μην γνωρίζονται, και ας μην ξανά συναντηθούν, και σε όλο το κόσμο ο χαιρετισμός είναι κοινός, αυτό τα λέει όλα.
Πέραν αυτού έτσι έχω μάθει να εκφράζω και να εκτονώνω κάθε μου συναίσθημα, αν είμαι Χαρούμενη αντανακλαστικα βγάζω μια βόλτα ,μια δοκιμή, τη μοτοσικλέτα, αν είμαι στρεσαρισμένη ,πιεσμένη στεναχωρημένη χωρίς να το σκεφτώ ανεβαίνω στη μηχανή όταν γυρίσω όλα είναι αλλιώς, είναι καλύτερα , είναι σαν ο αέρας που σε χτυπά να καθαρίζει το μυαλό. Οπότε κάθε τι στη ζωή μου είναι μια ευκαιρία για μια ακόμα βόλτα που αλλάζει τα πάντα και φουντώνει την ανάγκη μου να υπάρχει στη ζωή μου η μοτοσυκλέτα.

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-drag-day-drag-kontres

Έλενα Παντοπούλου γιατί Dragster και όχι κάποιο άλλο άθλημα;

Κυρίως γιατί σε αυτό το άθλημα, στη πραγματικότητα ανταγωνίζεσαι μόνο τον ίδιο σου τον εαυτό ποτέ τίποτα δε σου είναι αρκετό πάντα υπάρχει το λίγο ακόμα. Αυτή η παράνοια της λεπτομέρειας ήταν που με κέρδισε ! Δεν υπάρχουν περιθώρια να διορθώσεις το λάθος στο πέρασμα , περιμένεις το επόμενο. Δεν υπάρχει τέλειο πέρασμα πάντα θα μπορούσες να είχες κάνει κάτι λίγο καλύτερα . Και παλεύεις με το χιλιοστό του δευτερόλεπτου . Αυτό το χιλιοστό που αν κάτι δε πάει καλά θα σε αφήσει άυπνο μέχρι τον επόμενο αγώνα.

Πως προκύπτει η βόρεια Ελλάδα να έχει περισσότερο γυναικείες παρουσίες στα Dragster ;

Πως προκύπτει το Dragster να ξεκίνησε από την Βόρειο Ελλάδα; Πιθανόν για τον ίδιο λόγο που ίσως να μην καταλάβουμε ποτέ.

Έλενα Παντοπούλου Ride Me Up πες μου για αυτή την μεγάλη παρέα γυναικών, την ιδέα δημιουργίας και τις δράσεις σας;

Ride me Up ξεκίνησε και αυτό από τη Βόρειο Ελλάδα από την Χριστίνα και την Ευαγγελία και μεγάλωσε .Σκοπός να βρεθούν να γνωριστούν και να συνταξιδεψουν γυναίκες με κοινή αγάπη την μοτοσικλέτα. Ταξίδια λίγο πιο οργανωμένα που στόχο έχουν πέραν της διασκέδασης το δέσιμο και την εκπαίδευση της ομάδας . Ταξίδια με συνοδεία , event και σεμινάρια πάω στη μοτοσυκλέτα και την ασφαλή οδήγηση.elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-Ride-Me-Up

Πως είναι οι ισορροπίες μεταξύ αντρών και γυναικών στα Dragster; Στραβώνανε κάποιοι αν τους νίκαγες στην κόντρα;

Λόγω του τρόπου ζωής μου και της δουλειάς μου στο φορτηγό συναναστρεφόμουν κυρίως με το αντρικό φύλλο στα λημέρια του .Οι φίλοι μου κ οι παρέες μου είναι κυρίως άντρες λόγο κοινών ενδιαφερόντων. Μου ήταν κάτι πολύ οικείο, δεν αντιλήφθηκα ούτε αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα ή δυσκολία. Με αποκορύφωμα έναν αγώνα στη Ουγγαρία που είχα την 3 θέση ο συναθλητής μου με ανέβασε μαζί του στο πρώτο σκαλί του βάθρου δείχνοντας μου αποδοχή και σεβασμό. Όταν βλέπεις κάτι σοβαρά σε βλέπουν και οι άλλοι σοβαρά.

Έλενα Παντοπούλου τι είναι για σένα το Dragster;

Dragster σε μια φράση είναι: ομάδα, οικογένεια με έναν διαφορετικό τρόπο ζωής. Dragster είναι άγχος, πίεση, αποτυχία που σε πεισμώνει να φέρεις επιτυχία, είναι αδρεναλίνη. Συγκέντρωση. Είναι η ένταση στα pits γιατί ο πραγματικός αγώνας γίνεται εκεί και στη ταχύτητα με την οποία διορθώνονται όλα τα προβλήματα που μπορεί να τύχουν και γίνονται οι όποιες αλλαγές. Είναι τα βράδια που ξενυχτάς “φτιάχνοντας” το μηχανάκι, τα σχέδια της νέας αγωνιστικής περιόδου ,είναι η προετοιμασία , η διαδρομή για τον αγώνα, η ταλαιπωρία που έχει και αυτή την γλύκα της .Είναι οι ανεκτίμητες ώρες μετά τον αγώνα Dragster είναι Μια αγέλη με πάθος, που γίνεται τρόπος ζωής και πολύ εθιστικός.

Εκτός από οδηγός σε έχουμε δει να πιάνεις και το κατσαβίδι και το κλειδί, άρα είσαι και μηχανικός παράλληλα για τις ανάγκες του αγώνα. Πες μας λίγο τελικά τι αλλά χαρίσματα χρειάζεται ένας οδηγός αλλά πιο πολύ τι αλλά χαρίσματα κρύβει η πολυμήχανη Ελένη Παντοπούλου;

Αγαπώ το μηχανοκίνητο σε όλο του το φάσμα ένα κομμάτι του είναι και αυτό. Από μικρή με θυμάμαι να ψάχνω να ρωτάω να κοιτάω μου αρέσει να ασχολούμαι θέλω να μαθαίνω και νιώθω πιο σίγουρη όταν μπορώ να προετοιμάσω η να αλλάξω κάποια πράγματα μόνη μου στη μοτοσυκλέτα μου τόσο στον αγώνα όσο και στον δρόμο νιώθω πιο σίγουρη σε ένα ταξίδι να μπορώ να διορθώσω τυχόν απρόοπτα. Αλλά και στη καθημερινότητα μου στη δουλειά μου θέλω να μαθαίνω και μπορώ να φτιάξω πέντε πράγματα στο φορτηγό μου ,μου δίνει άλλη ασφάλεια . Πιάνουν τα χέρια μου και μαθαίνω γρήγορα ,ότι αγαπάς το μαθαίνεις . Ένας οδηγός Dragster πιστεύω χρειάζεται επιμονή, προπόνηση άγνοια κίνδυνου χρήματα και σωστούς ανθρώπους γύρω του γιατί χωρίς αυτούς δε γίνεται.

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-drag-day-drag-kontres-girl

Έλενα Παντοπούλου πως βλέπεις τον χώρο του dragster σήμερα στην Ελλάδα;

Παρόλη την οικονομική κρίση , αν και το dragster όπως όλο το μηχανοκίνητο είναι ακριβό άθλημα ,το Dragster βρίσκεται σε ανοδική πορεία όσον αφορά τους αθλητές και τα οχήματα τους κάτι άκρως αντίθετο με την κατάσταση των υποδομών που είναι σχεδόν ανύπαρκτες δανεικοί χώροι με πασαλείμματα και πολύ ακριβό παράβολο συμμετοχής .όταν δεν υπάρχει μόνιμη εγκατάσταση καταλαβαίνεις πως δε γίνεται να χτιστεί και να υπάρξει κάτι σωστό. Οι δυνατές ομάδες αναγκάζονται να βγουν σε αγώνες εξωτερικού για να δουν αποτελέσματα. Είναι κ ένας λόγος που το Dragster δεν μπορεί να μαζέψει τον κόσμο από τους δρόμους αντίθετα και οι ίδιοι οι αθλητές αναγκαζόμαστε να βγούμε στο δρόμο για μια προπόνηση/δοκιμή πριν τον αγώνα γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Έλενα Παντοπούλου ποιος είναι αυτός (αθλητής, προπονητής, προσωπικότητα) που σε έχει επηρεάσει περισσότερο;

Όλοι μέσα σε αυτό το χώρο έχουν κάτι να σου δώσουν, κυρίως οι αθλητές. Όλοι κάτι θυσιάζουμε!  Όλοι κάτι ρισκάρουμε και παλεύουμε ο καθένας με τον τρόπο του και τον χαρακτήρα του .κάθε αθλητής μπορεί να γίνει το κίνητρο μου παντού γύρω μου υπάρχει ένας λόγος να συνεχίσω…

Τι βάζεις παραπάνω από το άθλημα σου και την μοτοσυκλέτα;

Εμένα! Τη ζωή μου ,τους ανθρώπους μου, την ηρεμία μου ,τις καθημερινές απολαύσεις την ψυχική μου υγεία απλά τυχαίνει όλα αυτά να βρίσκονται και να με οδηγούν ακόμα πιο βαθιά στη μοτοσυκλέτα και στο dragster.

Έλενα Παντοπούλου ποια είναι τα δυνατά σημεία και οι αδυναμίες της;

Καταρχάς είμαι adrenaline junkie οτιδήποτε ακραίο κ επικίνδυνο με έλκει σα μαγνήτης. Είμαι άνθρωπος της λεπτομέρειας τελειομανής ψυχαναγκαστική και τα βάζω πολύ συχνά με τον εαυτό μου πότε δεν είμαι ευχαριστημένη. Αυτά τα ελαττώματα στο Dragster γίνονται προτερήματα ,γιαυτο το λατρεύω! Έχω πολύ υπομονή και πείσμα όταν μου λες δεν γίνεται πρέπει να βρω τρόπο να σου δείξω, πως γίνεται !
Όταν κάτι το αγαπώ θα βρω τρόπο και το dragster το αγαπώ, δεν τα παρατάω εύκολα.

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-drag-day-drag-kontres-girl-truckdriver

Τα highlisghts ως σήμερα τις διακρίσεις σου και με τι μηχανή στα χέρια;

Ένα από τα πιο σημαντικά είναι για μένα ο πρώτος μου αγώνας το μπήκα για πλάκα στην τότε t.s 9.6 και έπιασα το χρόνο κατηγορίας 9.6 . Ήταν η αρχή του εθισμού. Στον τελευταίο αγώνα της χρόνια ’22 και πρώτο αγώνα για εμένα στην prostreet2 κατάφερα την 3η θέση στο βάθρο ανάμεσα σε θηρία με ένα hayabusa1340, stock συμπλέκτη κ 8.6 καθαρό outsider και όμως..! ένας αγώνας που θα μου μείνει αξέχαστος. Η κατηγορία μου είναι η true street μια κατηγορία με της περισσότερες συμμετοχές (γύρω στις 25) και αρκετά δύσκολη με όριο ελάχιστου χρόνου σήμερα το 9.0 αγωνίζομαι με Gsxr1000 και είναι 1000cc ! Με προσωπικό χρόνο το πολυπόθητο 9.1. Βρίσκομαι πάντα στη πεντάδα του πρωταθλήματος ,με το πρωτάθλημα το ’21 να είμαι πρώτη στη κατάταξη χάνοντας όμως για επαγγελματικούς λόγους των τελευταίο αγώνα έχασα κ το πρωτάθλημα 3η θέση 2017 Ουγγαρία, 1η θέση 2018 Ουγγαρία, 2η θέση 2019 Ουγγαρία. Αξέχαστος κ ένας αγώνας Σερρών όλα δείχνανε πως ήταν δικός μου έχασα το βάθρο γιατί έκανα χαμηλότερο χρόνο κατηγορίας 9.286 στην ts 9.3. Αυτό πόνεσε πολύ !

Έλενα Παντοπούλου τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί ένας καλός αθλητής στον χώρο του Dragster;

Πάθος και αγάπη για το Dragster πείσμα υπομονή και δυνατό στομάχι η επιτυχία και η αποτυχία μπορεί να βρίσκονται μέσα στον ίδιο αγώνα. Άγνοια κινδύνου και Σωστούς ανθρώπους δίπλα ( μηχανικό , ομάδα) που είναι καταπληκτικός παράγοντας χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δε γίνε να τα καταφέρεις η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Το ταλέντο είναι κάτι που θα σε γλυτώσει χρόνο χρήμα και κόπο.

Ποιοι ή τι είναι αυτό που σε απογοητεύει συνήθως ως σήμερα στους αγώνες;

Οι άνθρωποι που στερούνται γνώσης και αγάπης για το Dragster και το βλέπουν μόνο σαν προσοδοφόρα επιχείρηση στις πλάτες των αθλητών. Εμείς οι αθλητές με την έλλειψη συνοχής και συσπείρωσης που ανεχόμαστε τα πάντα για την κ@υλα μας. Εμείς ήμαστε το Dragster και έχουμε δύναμη να αλλάξουμε το χώρο. Αυτά συνεπάγονται στη παντελή έλλειψη υποδομών τόσο αγωνιστικών όσο και προπονητικών, γιατί οι εγκαταστάσεις είναι αυτές που θα μάζευαν και τον κόσμο από τον δρόμο και τις κόντρες. Θα μπορούσαν να γίνονται περισσότερα event ,dragday, να διαφημιστεί το άθλημα και να ανέβει στη θέση που του αρμόζει γιατί ο κόπος το χρήμα και θέαμα που προσφέρει το αξίζουν. Αλλά τι να περιμένεις μόνο από μια πολιτεία που καταρρέει.

Έλενα Παντοπούλου που θα σε δούμε τη νέα χρονιά; Ποιοι είναι οι στόχοι σου;

Θα συνεχίσω σίγουρα το πρωτάθλημα στην t.s9 με το Gsxr1000 είναι μια κατηγορία που με πεισμώνει και με τρελαίνει. και φέτος θα συμμετέχω και στην prostreet2 με hayabusa1340 let’s see. Στόχος είναι να μπορέσω να ακολουθήσω όσο περισσότερους αγώνες και στις δύο κατηγορίες στο ελληνικό πρωτάθλημα. Και έναν αγώνα prostreet2 στην Ουγγαρία εκεί οι αγώνες είναι σαν γιορτή του μηχανοκίνητου με πολλά παράλληλα event. Στην ΔΕΘ και άλλες έκθεσης με την Lukoil το μεγαλύτερο από τους χορηγούς μου και σίγουρα να μπορέσω να παρευρεθώ στο Motor Festival!!!elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-kontizas-michalis

Με την ευκαιρία θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ για το βήμα που μου δίνεις σε εμένα αλλά και σε όλους μας να προβάλλουμε την προσπάθεια και το άθλημα μας και για όσα κάνεις ώστε να προβληθεί και να διαφημιστεί επιτέλους το ελληνικό motorsport.

Τι συνιστά ένας “τέλειος αγώνας” για σένα;

Τέλειος αγώνας στο dragster δεν υπάρχει, αυτή είναι η φύση του πάντα “χωράει λίγο ακομα”(γέλιο) Το πιο σημαντικό είναι να πάμε και να γυρίσουμε όλοι ασφαλείς! Να μην υπάρχουν σπασίματα και ζημιές. Να μην μας τα χαλάσει ο καιρός και να έρθει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Είτε να σπάσει το ατομικό μου ρεκόρ είτε βάθρο ! Το καλύτερο θα ήταν κ τα δύο! Σίγουρα ένας από τους αγαπημένους μου αγώνες είναι ο περσινός στη Prostreet2 αναπάντεχος έντονος και επιτυχημένος.

Έλενα Παντοπούλου τι έχεις να πεις για το αυξανόμενο φαινόμενο με τις κόντρες στους δρόμους και το μήνυμα σου για τα τροχαία ατυχήματα;

Είναι κάτι που συνδέεται με όσα προανέφερα. Ο Δρόμος και η Κόλλα είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα! Η κόντρα στο δρόμο με το Dragster όσο όμοια και να μοιάζουν έχουν πολλές διαφορές τόσο στη φιλοσοφία όσο και στο τρόπο Οδήγησης. Οι κοντρακιδες δεν πάνε για να σκοτώσουν ούτε να σκοτωθούν. Αυτά γίνονται σε άδειους δρόμους τις πιο περίεργες ώρες που η κίνηση είναι αν όχι ανύπαρκτη σίγουρα μηδαμινή. Είναι ένα χόμπι που η έλλειψη υποδομών το καθιστά εν μέρει επικίνδυνο, κάθε χόμπι έχει το γήπεδο του τον χώρο του. Εμείς γιατί να μην έχουμε ένα χώρο και πρέπει να “δανειζόμαστε ” τους άδειους δρόμους; Όχι μόνο για κόντρα αλλά και για μια προπόνηση ενός αθλητή .οι αθλητές μόνο τον δρόμο έχουμε για να κάνουμε προπόνηση πριν τον αγώνα μας . Πιστέψτε με αν όλοι εμείς, αθλητές και κοντράκιδες είχαμε ένα χώρο προστατευόμενο με κάποιο ελάχιστο ποσό χρέωσης δε θα βγαίναμε ποτέ ξανά σε κανένα δρόμο.

Όσον αφορά τα ατυχήματα, ΝΤΥΘΕΙΤΕ !!! δεν είναι μόνο το κράνος, είσαι εκτεθειμένος από παντού και στα πάντα! το δέρμα σου στα 90χλμ στην άσφαλτο με ένα μακό;; Θα φτάσει το πλανιάρισμα μέχρι το κόκαλο σου αν είσαι τυχερός. Στα 150; χωρίς στολή; χωρίς προστατευτικά ; Dressed for the slide not for the ride στερούμαστε οδηγικής παιδείας και ευγένειας, κάτι που θα έπρεπε να χτίζεται στη σχολική μας ηλικία. Οι μοτοσικλέτες δεν υπάρχουν για τα υπόλοιπα οχήματα ΔΕΝ μας βλέπουν γιατί κανένας ποτέ δεν τους έμαθε να μας βλέπουν. Το ίδιο αντιμετωπίζω και στο φορτηγό, δεν ξέρουν πως να αντιδράσουν δεν έμαθαν.  Το γκάζι είναι γλυκό και όλοι θα το ανοίξουμε καλώς ή κακώς αυτή είναι η αγάπη μας αλλά εκεί που μας παίρνει και δεν μας παίρνει παντού.

Σε ευχαριστώ πολύ Μιχάλη Κοντιζά για την ευκαιρία να προβάλλω αυτό που αγαπώ!!!

elena-pantopoulou-gixxer-girl-dragster-race-0-400-kontres-motor-festival-ioNNINA-kontizas-michalis-gixxer

Φυσικά εμείς δίνουμε ξανά ραντεβού με την Έλενα στο 21th Motor Festival… Εσύ θα λείπεις;

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Δείτε όλα τα θέματα του Engine Power  στο SPORTIME!!!

Επιστροφή στην Αρχική

author avatar
Engine Power
  • giorgos-lagos-drift-apotelesmata-panellinios-agonas-drift-LIMANI-irakleio-kriti-OMAE-
    4 τροχοί - Auto

    Αποτελέσματα του 1ου αγώνα Παν. Πρωταθλήματος Drift

    Αποτελέσματα του 1ου αγώνα Παν. Πρωταθλήματος Drift Αποτελέσματα του 1ου αγώνα Παν. Πρωταθλήματος Drift στο λιμάνι του Ηρακλείου. Με πρώτο τον Γιώργο Λαγό να ξεχωρίζει στα δοκιμαστικά. 1ος αγώνας πανελλήνιου πρωταθήματος Drift τα αποτελέσματα της [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Nascar μάχη μέχρι τελικής πτώσης

    Το National Association for Stock Car Auto Racing, Inc. (συντομογραφία ως NASCAR) είναι αμερικάνικο επιχειρηματικό εγχείρημα που εγκρίνει και διέπει πολλαπλές αθλητικές εκδηλώσεις σε αγώνες αυτοκινήτων. Ο Μπιλ Φρανς Sr. ίδρυσε την εταιρεία το 1948. [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    4ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 : Η κορύφωση του πρωταθλήματος

    Η αγωνιστική χρονιά θα κλείσει με τον 4ο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 και το Hellenic Time Trial Challenge 2019 στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, το Σαββατοκύριακο 7-8 Δεκεμβρίου. Ο έντονος συναγωνισμός είναι εγγυημένος, αφού η τελική κατάταξη στις περισσότερες από [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Π.Π. Ταχύτητας, 4ος Γύρος: Ιδανικό Φινάλε!

    Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 ολοκληρώθηκε με ένα διήμερο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων που είχε έντονο συναγωνισμό, πλούσιο θέαμα και νέο ρεκόρ πίστας! Βοήθησε και ο ηλιόλουστος, σχεδόν ανοιξιάτικος καιρός το πρωί της Κυριακής, έτσι ώστε [...]
  • moto-gp-kai-oi-diakopes-ton-hroon-arxisan-engine-power
    Lifestyle

    MotoGP και οι διακοπές των ηρώων μας άρχισαν

    MotoGP και οι διακοπές των ηρώων μας άρχισαν MotoGP Διακοπές: Πώς περνάνε οι ήρωες μας στις διακοπές τους; πως γεμίζουν τις μπαταρίες τους; Ας δούμε μερικές στιγμές από τις διακοπές τους… MotoGp Marc Márquez: Διακοπές [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    ΑΦΟΙ ΛΙΑΠΗ εξουσιοδοτημένο συγκρότημα FORD, DAIHATSU και τα επαγγελματικά PIAGGIO

    ΑΦΟΙ ΛΙΑΠΗ εξουσιοδοτημένο συγκρότημα FORD, DAIHATSU και τα επαγγελματικά PIAGGIO. Μετά από 40 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο χώρο του αυτοκινήτου, η εταιρεία Αφοί Λιάπη ΑΕ έχει δημιουργήσει ένα πλήρως κάθετο εξουσιοδοτημένο συγκρότημα για τις αντιπροσωπείες [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Σπάνια αυτοκίνητα σαπίζουν παρατημένα

    Το να βρεις ένα παρατημένο, σπάνιο μοντέλο σε έναν αχυρώνα, σαφώς και δεν αποτελεί σημείο της καθημερινότητάς μας. Και όμως, υπάρχουν δεκάδες εγκαταλελειμμένα, σκουριασμένα και κάτω από τόνους σκόνης, μοντέλα που πολλές φορές η αξία [...]
  • orca
    4 τροχοί - Auto

    ΟΡΚΑ Συνάντηση Γαλλικών & ιστορικών οχημάτων

    ΟΡΚΑ Συνάντηση Γαλλικών & ιστορικών οχημάτων Η ΟΡΚΑ διοργανώνει αυτή την Κυριακή μια συνάντηση για τους φίλους των κλασικών αυτοκινήτων δίπλα στη θάλασσα στο Ρολόι Πασαλιμανίου ΟΡΚΑ : 13η Συνάντηση Γαλλικών και ιστορικών οχημάτων, αυτή [...]
  • deltio-eidiseon-f1-gp-sigkapouris-2025
    4 τροχοί - Auto

    Δελτίο Ειδήσεων F1: GP Σιγκαπούρης 2025

    Δελτίο Ειδήσεων F1: Καλησπέρα σας κυρίες και κύριοι, η Σιγκαπούρη φλέγεται αυτό το Σαββατοκύριακο από τις μονομαχίες της Formula 1, και ήδη τα ελεύθερα δοκιμαστικά έχουν δώσει σπουδαίο παρασκήνιο! Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές (FP1), την [...]
  • giati-to-synergeio-tou-choriou-axizei-perissotero-ap-to-episimo-service
    4 τροχοί - Auto

    Γιατί το συνεργείο του χωριού αξίζει περισσότερο απ’ το επίσημο service

    Το συνεργείο του χωριού: Ο Έλληνας μάστορας δεν έχει manual, έχει ψυχή, λάδι και σφυρί. Το Engine Power υμνεί το συνεργείο του χωριού και τους αληθινούς ήρωες της μηχανοκίνησης. Υπάρχουν δύο κατηγορίες οδηγών στην Ελλάδα: [...]
  • τρειλερ εκπομπης engine power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τρέιλερ τηλεοπτικού επεισοδίου Engine Power 4/6/22

    Τρέιλερ τηλεοπτικού επεισοδίου Engine Power 4/6/22 Τυφώνας έρχεται στο 122ο τηλεοπτικό επεισόδιο… ΔΕΣ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK: Δείτε μας τηλεοπτικά μέσω DIGEA & COSMOTE TV στις παρακάτω συχνότητες: EΨΙΛΟΝ Αττική: 22:00–23:00 Θεσσαλονίκη: 20:00–21:00 Πελοπόννησος: [...]
  • o-Max- Verstappen-kerdizei-ton-proto-agona-gia-to-2024-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Ο Φερστάπεν κερδίζει τον 1o αγώνα για το 2024 αποφεύγοντας τη συντριβή στο 24Hours of Daytona

    Ο Φερστάπεν κερδίζει τον 1o αγώνα για το 2024 αποφεύγοντας τη συντριβή στο 24Hours of Daytona 1 Φερστάπεν : Ο Verstappen περιστρέφεται μετά από σχεδόν βέβαιο τρακάρισμα με συμπαίκτη του αλλά το σώζει και πετυχαίνει [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ