Η πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών εχει γίνει ένας τεράστιος κάδος σκουπιδιών
H πίστα F1 στη Νότια Κορέα κόστισε 300 εκατομμύρια £ και διεξήγαγε μόνο τέσσερις αγώνες F1 ώσπου να έρθει η απόλυτη πτώση της.
Μέσα σε εγκαταλελειμμένη πίστα F1 που ήταν «θεαματική πτώση» 300 εκατομμυρίων λιρών με μόλις τέσσερις αγώνες να πραγματοποιούνται και τα σκουπίδια να σαπίζουν στους κάδους
ΚΟΣΤΟΣ 300 εκατομμυρίων λιρών η πίστα F1 σχεδιασμένη για να φέρει τη Formula 1 σε ένα εντελώς νέο κοινό, αυτή η πίστα αγώνων χωρητικότητας 120.000 ατόμων δεν είχε φιλοδοξίες.
Αλλά μετά από μόλις τέσσερα Grand Prix, εγκαταλείφθηκε με τα σκουπίδια να σαπίζουν στους κάδους και το όλο θέμα κηρύχθηκε «θεαματική πτώση».
Η πίστα κατασκευάστηκε στη Νότια Κορέα και έκανε το ντεμπούτο της πριν από 13 χρόνια.
Το 2010, το πρώτο Grand Prix της Κορέας διεξήχθη στο Yeongam με την ελπίδα να αυξηθεί το προφίλ της F1 στην Ασία.
1.000 στρέμματα ορυζώνων σκίστηκαν για να ανοίξει ο χώρος για έναν νέο χώρο χωρητικότητας 120.000 ατόμων στη Formula 1.
Αλλά ήταν ένα ανεπιτυχές εγχείρημα με την πίστα να φιλοξενεί μόνο τέσσερις αγώνες F1 και ο χώρος να σαπίζει.
Η πίστα των 3,5 μιλίων δεν είχε κανένα πρόβλημα στη σχεδίασή της και ήταν διασκεδαστική με απαιτητικές στροφές και δύο ευθείες για προσπεράσεις.
Η Νότια Κορέα προσπάθησε να γίνει μεγάλο μέρος της Formula 1 το 2010. Η κατασκευή της πίστας κόστισε 300 εκατομμύρια £ και διεξήγαγε μόνο τέσσερις αγώνες F1
Αλλά η τοποθεσία του και η έλλειψη πάθους της χώρας για το άθλημα ήταν η απόλυτη πτώση της.
Γιατί το Grand Prix της Κορέας απλά δεν λειτουργεί
Πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών: Το Κορεατικό Γκραν Πρι δυσκολεύτηκε να καθιερωθεί ως ένας από τους “must-have” αγώνες του ημερολογίου της Formula 1.
Έχετε μόνο μία ευκαιρία με την πρώτη εντύπωση και η εσπευσμένη ολοκλήρωση της πίστας Yeongam (και ο όρος “ολοκλήρωση” χρησιμοποιείται εδώ πολύ χαλαρά) σήμαινε ότι δεν θα τραβούσε ποτέ τις καρδιές του προσωπικού της F1 και των οπαδών.
Εν ολίγοις, η πίστα είναι στην πραγματικότητα αρκετά καλή και μπορεί να προωθήσει καλούς αγώνες. Αλλά το θέμα είναι το πακέτο στο οποίο έρχεται, ειδικά δεδομένης της υπόσχεσης που περιέβαλε την αρχική πρόταση για ένα Γκραν Πρι Κορέας.
Δυνατότητα Δεν παραδόθηκε
Την ώρα της ανακοίνωσης, όπως αναφέρει το Autosport , δεν υπήρχαν Κορεάτες οδηγοί ή ομάδες. Δεν υπάρχουν ακόμη Κορεάτες οδηγοί ή ομάδες. Υπήρχε όμως ουσιαστική λογική πίσω από τη διοργάνωση ενός grand prix στη Νότια Κορέα, όπως και η προσπάθεια του Bernie Ecclestone να εξαπλωθεί σε νέες αγορές.
Θυμηθείτε, η Κορέα είναι ένας από τους κορυφαίους εξαγωγείς αυτοκινήτων στον κόσμο.
Υπήρχαν σχέδια για την κατασκευή μιας πίστας σχεδιασμένης από τον Hermann Tilke σε ελώδεις περιοχές με κόστος 250 δισεκατομμύρια γουόν, ή 264 εκατομμύρια δολάρια. Μια ολόκληρη πόλη θα αναπτυσσόταν γύρω της, αναζωογονώντας τη νοτιοδυτική περιοχή της Νότιας Κορέας και δημιουργώντας μια ακμάζουσα τουριστική αγορά. Αυτό δεν συνέβη.
Πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών: Η κατασκευή έπεσε δραστικά πίσω από το χρονοδιάγραμμα και ο συνήθης κανόνας των 90 ημερών για την έγκριση κυκλώματος έπρεπε να ακυρωθεί. Ο Ecclestone ήταν δυσαρεστημένος, αλλά 12 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη διεξαγωγή του Grand Prix, η Κορέα κρίθηκε ικανή να το φιλοξενήσει, έχοντας μόλις αποσπάσει μια «Ικανοποιητική» βαθμολογία από τη FIA, σύμφωνα με τον The Guardian .
Τα σημάδια μιας προβληματικής γέννας ήταν εμφανή σε όλη την εγκατάσταση, η οποία έμοιαζε περισσότερο με εργοτάξιο παρά με ελίτ, εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων. Οι γερανοί είχαν σκουπίσει το εσωτερικό του χωραφιού, η λάσπη παρείχε το μεγαλύτερο μέρος της απορροής.
Μετά έβρεξε. Έβρεχε δυνατά.
Η έναρξη της Κορέας στο ημερολόγιο Grand Prix ήταν προβληματική στην καλύτερη περίπτωση.
Όπως ήταν, ο πρώτος αγώνας ήταν αξέχαστος. Ο Mark Webber συνετρίβη, βλάπτοντας σοβαρά τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα και ο Sebastian Vettel αποσύρθηκε με προβλήματα κινητήρα. Ο Fernando Alonso πέρασε τις συνθήκες του μουσώνα για να κερδίσει, φτιάχνοντας μια κερκίδα μεταξύ των τριών για τον τίτλο.
Το θέμα με την Κορέα είναι ότι ο Tilke εφάρμοσε τα καλύτερα χαρακτηριστικά των πιο επιτυχημένων κομματιών του. Δύο πολύ μεγάλες ευθείες καταλήγουν σε σφιχτές στροφές, οι οποίες παρέχουν εξαιρετικά σημεία προσπέρασης. Ο δεύτερος και ο τρίτος τομέας δοκιμάζουν τις βασικές ιδιότητες ενός αυτοκινήτου με γρήγορες, σαρωτικές τομές και στροφές σύσφιξης επίσης. Είναι ένα καλό κομμάτι, ένα πολύ καλό κομμάτι. Ο Webber, παρά τη συντριβή του, είναι μεγάλος θαυμαστής του .
Αν και η ποιότητα της ίδιας της πίστας είναι αδιαμφισβήτητη, και αυτό έχει τυλιχθεί σε αμφιβολίες, δηλαδή η είσοδος και η έξοδος από το pit. Και οι δύο βρίσκονται στην αγωνιστική γραμμή και και οι δύο μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνοι. Δεν θα χρειαζόταν καν το χειρότερο σενάριο για να προκαλέσει σοβαρό πρόβλημα, αυτό είναι το ανησυχητικό. Όμως οι οδηγοί εξέφρασαν τις ανησυχίες τους.
Έτσι, παρά όλα τα προβλήματα, υπήρχε δυνατότητα μετά το Γκραν Πρι της Κορέας. Ο αγώνας διεξήχθη παρά τις ανησυχίες για την κατασκευή και τα ενοχλητικά στοιχεία, και με έναν ακόμη χρόνο πριν επιστρέψει το τσίρκο της F1, οι ελπίδες ήταν ότι θα σημειωνόταν μεγάλη μεγάλη πρόοδος στην υλοποίηση των σχεδίων που είχαν ανακοινώσει οι διοργανωτές το 2006.
Μια κάθοδος στη φάρσα
Πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών: Αυτό δεν συνέβη. Στην πραγματικότητα, παρά τη διαφορά που υπήρχε, θα μπορούσατε να είχατε κλειδώσει τις πύλες της πίστας το 2010 και να τις ξεκλειδώσετε την εβδομάδα του αγώνα του 2011. Έγινε λόγος μάλιστα, όπως προτείνει το PlanetF1 , για τα σκουπίδια της προηγούμενης χρονιάς ακόμα στους κάδους! Αυτό και οι δημοσιογράφοι που αναγκάστηκαν να κοιμηθούν σε «love motels» έφεραν ακόμη περισσότερο τις ανησυχίες για τις εγκαταστάσεις.
Αυτό, σε συνδυασμό με τις θλιβερές παρουσίες που έχουν προσελκύσει οι τρεις αγώνες γκραν πρι, υποδηλώνει ότι η Κορέα δεν είναι τόσο ένθερμη για την F1 όσο η κυβέρνησή της το 2006.
Υπήρχε ένα στοιχείο αμφιθυμίας;
Πιθανώς. Το σιρκουί τρέχει με τεράστια απώλεια, σύμφωνα με το GrandPrix247 , και παρά τη μικρή μείωση των τελών από την Ecclestone, συνεχίζει να το κάνει.
Στο ημερολόγιο της επόμενης χρονιάς , που έχει χαρακτηριστεί ως προσωρινό, η Κορέα έχει μετακινηθεί από τη θέση της για τον Οκτώβριο σε (δυνητικά) έναν από τους πρώτους γύρους του πρωταθλήματος. Ίσως είναι πολύ νωρίς για να το διαγράψουμε και να γιορτάσουμε το επικείμενο τσεκούρι του από το ημερολόγιο, γιατί η πίστα είναι καλή και οι αγώνες ήταν διασκεδαστικοί.
Το Yeongam ήταν μόνο τρεις φορές οικοδεσπότης, αλλά έχουμε δει αρκετά. Δεν πρόκειται μόνο για την εγκατάσταση, όσο προβληματική κι αν είναι. Δεν πρόκειται μόνο για τις παρουσίες, όσο θλιβερές κι αν είναι. Πρόκειται για ένα ημερολόγιο που επεκτείνεται σε σημείο γνήσιας ανησυχίας και μια σοβαρή ανάγκη να κόψετε το λίπος όταν ένας αγώνας απλά δεν αξίζει την ταλαιπωρία που απαιτείται για να συνεχιστεί.
Η προσπάθεια της F1 να γίνει πραγματικά παγκόσμια έχει αποκαλύψει μερικά πιθανά διαμάντια, όπως το Marina Bay και το Circuit of the Americas στο Τέξας. Το πακέτο της Κορέας δεν είναι ένα από αυτά. Φιλοξενεί την τέταρτη επανάληψη του αυτό το Σαββατοκύριακο και η F1 δεν θα ήταν για τους φτωχότερους αν ήταν η τελευταία της.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Πώς λειτουργεί το GPS και πώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα “γνωρίζουν” τη θέση τους με ακρίβεια εκατοστού. Από τους δορυφόρους μέχρι τα αυτόνομα οχήματα, η φυσική της πλοήγησης. Πώς το GPS “βλέπει” τον δρόμο, η τεχνολογία [...]
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή: από τον φοβισμένο με 30 μέχρι τον απτόητο με 100. Χιουμοριστική ματιά στην ελληνική οδήγηση υπό βροχή, μόνο στο Engine Power! Τα 7 πράγματα που κάνει κάθε οδηγός στη [...]
Οδήγηση και κινητό: η νέα “ασθένεια” των δρόμων και πώς να τη θεραπεύσεις. Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν κοιτάς την οθόνη και πώς να σταματήσεις τη συνήθεια που σκοτώνει. Παλιά λέγαμε ότι το πιο επικίνδυνο [...]
Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός και δεν θα παραδεχτεί ποτέ. Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός αλλά δεν το παραδέχεται ποτέ. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός και… φλας που δεν ανάβουν, μόνο στο [...]
Οι τύποι οδηγών στα φανάρια από τον αγχωμένο sprinter μέχρι τον DJ με το subwoofer. Ένα χιουμοριστικό “manual” της ελληνικής οδήγησης, μόνο στο Engine Power! Αν υπάρχει ένα σημείο που αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα του [...]
Τι να κάνεις μετά από τροχαίο ατύχημα – τα σωστά βήματα διαχείρισης και ψυχραιμίας. Ο πλήρης οδηγός βημάτων – ασφάλεια, επικοινωνία, φωτογραφίες, αστυνομία, ασφάλεια, φιλικός διακανονισμός και ψύχραιμη διαχείριση. Ένα τροχαίο ατύχημα, ακόμα κι αν [...]
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Suzuki GSXR 1000: ΕΞΑΤΜΗΣΗ BROCKS ALIEN HEAD,Εχει σταματήσει το χρονόμετρο στο 9,208 με 239 χλμ σε απόσταση 0-402 μετρά suzuki hayabusa 1300gen1:Εχει σταματήσει το χρονόμετρο στο 9,139 με 246 χλμ σε απόσταση 0-402 μετρά MR [...]
Τηλεοπτικό επεισόδιο 9/9/21. Mια νέα σεζόν και ένα διαφορετικό Engine Power αρχίζει με την Gazpromneft & G-Energy να μας δίνουν αέρα ενέργειας και δυναμικής!!! Δείτε ολόκληρο το επεισόδιο εδώ: Σε αυτό το επεισόδιο θα ζήσουμε [...]
Η φρεγάτα ΨΑΡΑ κατέρριψε εχθρικό drone Η ελληνική φρεγάτα παρείχε προστασία σε εμπορικό πλοίο Τουλάχιστον ένα drone κατερρίφθη από την Ελληνική φρεγάτα Ψαρά το πρωί της Κυριακής στον Κόλπο του Άντεν, στην Ερυθρά Θάλασσα. Ειδικότερα, η [...]
PITBIKES ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ Ημέρα προπόνησης σήμερα στα Μέγαρα για τους φίλους των δύο τροχών και πιο συγκεριμένα για τους φίλους των pitbikes. Αθλητές όλων των ηλικιών βρέθηκαν στην πίστα των Μεγάρων με ένα σκοπό ,να [...]
O 15 φορές Πρωταθλητής Enduro Βασίλης Σιαφαρίκας θα βρίσκεται στο 18th Motor Festival!!! Όταν η ένταση ανεβαίνει τότε σίγουρα βρίσκεσαι στην απόλυτη περιπέτεια του Motor Festival!!! #motorsport #endurocross Motor Festival #onlythebest MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: [...]
O Δημήτρης Κεραμιδάς έσπασε το φράγμα των 1000 εκκινήσεων Motocross Ο Δημήτρης Κεραμιδάς, από το 1988, 36 χρόνια πορείας, προσφοράς και ιστορίας από τον πρωταθλητή αγώνων MX Motocross Ο 54χρονος Πρωταθλητής Μοτοκρός Δημήτρης Κεραμιδάς, έκανε 1000 [...]
Ιδιαίτερα δηµοφιλή στο εξωτερικό, τα αυτοκινούµενα τροχόσπιτα -ή, αλλιώς, κάµπερ (camper)- κάνουν την παρουσία τους παραπάνω από αισθητή στη χώρα µας κάθε καλοκαίρι. ∆εν είναι λίγοι οι τουρίστες που προτιµούν αυτό τον ευέλικτο τρόπο διακοπών [...]
F1 Τζένσον Μπάτον: Ο πρωταθλητής της F1, Τζένσον Μπάτον, δεν θα επιστρέψει στο Λε Μαν όταν τελειώσει η καριέρα του στο WEC. Ο Τζένσον Μπάτον ζυγίζει τις επιλογές του πέρα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής [...]
Στο εξωτερικό εδώ και χρόνια αρκετοί αγώνες Drift γίνονται μέσα σε πόλεις, κι έτσι λοιπόν για πρώτη φορά και στην χώρα μας έγινε το ίδιο – και όχι σε οποιαδήποτε πόλη. Στην πανέμορφη πόλη [...]
Toyota Corolla Concept- Century Luxury Coupe: Η Toyota παρουσιάζει το εκπληκτικό Corolla Concept και το Century Luxury Coupe. Η Toyota παρουσίασε τρία ενδιαφέροντα μοντέλα στη σημερινή εκδήλωση «New Project», αλλά κανένα από αυτά δεν είναι [...]
Τι, τι, και τι; Ναι, αυτό το κόλπο είναι ακριβώς τόσο ασυνήθιστο όσο ακούγεται. Περιλαμβάνει τον Jimmy Fitzpatrick και τη μηχανή του, μια πιλότο ακροβατικών, που ονομάζεται Melissa Andrzejewski, και ένα ακροβάτη τεντωμένου σχοινιού με [...]
Η Lamborghini δημιούργησε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο που αυτοθεραπεύεται. Το Terzo Millennio, το οποίο μεταφράζεται ως η τρίτη χιλιετία στα ιταλικά, έχει την ικανότητα να ανιχνεύει και να επιδιορθώνει ρωγμές στο αμάξωματου. Χρησιμοποιώντας αισθητήρες, το [...]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.