Οι πέντε καλύτερες φάσεις από έναν εκπληκτικό αγώνα του Moto Gp στην Αυστραλία.
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Πώς λειτουργεί το GPS και πώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα “γνωρίζουν” τη θέση τους με ακρίβεια εκατοστού. Από τους δορυφόρους μέχρι τα αυτόνομα οχήματα, η φυσική της πλοήγησης. Πώς το GPS “βλέπει” τον δρόμο, η τεχνολογία [...]
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή: από τον φοβισμένο με 30 μέχρι τον απτόητο με 100. Χιουμοριστική ματιά στην ελληνική οδήγηση υπό βροχή, μόνο στο Engine Power! Τα 7 πράγματα που κάνει κάθε οδηγός στη [...]
Οδήγηση και κινητό: η νέα “ασθένεια” των δρόμων και πώς να τη θεραπεύσεις. Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν κοιτάς την οθόνη και πώς να σταματήσεις τη συνήθεια που σκοτώνει. Παλιά λέγαμε ότι το πιο επικίνδυνο [...]
Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός και δεν θα παραδεχτεί ποτέ. Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός αλλά δεν το παραδέχεται ποτέ. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός και… φλας που δεν ανάβουν, μόνο στο [...]
Οι τύποι οδηγών στα φανάρια από τον αγχωμένο sprinter μέχρι τον DJ με το subwoofer. Ένα χιουμοριστικό “manual” της ελληνικής οδήγησης, μόνο στο Engine Power! Αν υπάρχει ένα σημείο που αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα του [...]
Τι να κάνεις μετά από τροχαίο ατύχημα – τα σωστά βήματα διαχείρισης και ψυχραιμίας. Ο πλήρης οδηγός βημάτων – ασφάλεια, επικοινωνία, φωτογραφίες, αστυνομία, ασφάλεια, φιλικός διακανονισμός και ψύχραιμη διαχείριση. Ένα τροχαίο ατύχημα, ακόμα κι αν [...]
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Ο πρώην οδηγός της Formula 1 Felipe Massa θέλει να βάλει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 μέσω του ρόλου του ως πρόεδρος της επιτροπής για karts της FIA. O Massa ανέλαβε το [...]
Το κράνος δεν είναι αξεσουάρ· είναι προέκταση του εγκεφάλου. ECE 22.06, εφαρμογή, ορατότητα, θόρυβος, φροντίδα. Ο επαγγελματικός οδηγός του Engine Power. Το κράνος δεν είναι αξεσουάρ. Είναι προέκταση του εγκεφάλου σου, μια μηχανική θήκη που [...]
Ποιος τράκαρε περισσότερο από τους αναβάτες MotoGP Moto2 και Moto3 Ποιοι, πόσες φορές και σε ποια πίστα συντρίβονται συχνότερα; Aναλύoυμε τα στατιστικά των ατυχημάτων στο MotoGP Moto2 και Moto3 για το 2023 Ατυχήματα MotoGP Moto2 και [...]
Suzuki GSXR 1000: ΕΞΑΤΜΗΣΗ BROCKS ALIEN HEAD,Εχει σταματήσει το χρονόμετρο στο 9,208 με 239 χλμ σε απόσταση 0-402 μετρά suzuki hayabusa 1300gen1:Εχει σταματήσει το χρονόμετρο στο 9,139 με 246 χλμ σε απόσταση 0-402 μετρά MR [...]
Η Αργολική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ΑΛΜΑ 4Χ4 Ναυπλίου με την υποστήριξη του ΔΟΠΠΑΤ του Δήμου Ναυπλιέων, διοργανώνει την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019 τον τελευταίο αγώνα κλασσικών αυτοκινήτων του Πανελληνίου Πρωταθλήματος της ΟΜΑΕ, [...]
MotoGP vs F1 MotoGP vs F1 : Ο Dan Rossomondo με ιδέες από το NBA και το National Fototball League έχει σκοπό το MotoGP να το ανεβάσει με στόχο να ξεπεράσει ακόμη και την Formula [...]
WRC vs Formula E: Η Hankook είπε να μας φτιάξει τη μέρα και το κατάφερε: έστησε ένα εκρηκτικό crossover ανάμεσα σε δύο τελείως διαφορετικούς κόσμους. Από τη μια ο Adrien Fourmaux με το Hyundai i20 [...]
Το Amarok της Volkswagen είναι ένα ονειρικό pick-up φορτηγό, το οποίο βγήκε σε μερικές πολυτελείς ειδικές εκδόσεις – και τώρα βγάζει ακόμα ένα μοντέλο στην αγορά. Το Black Edition είναι διαθέσιμο στα Highline Amaroks – [...]
Ντοκιμαντέρ αφιέρωμα στον Παναγιώτη Ρουστέμη Μια νέα πορεία αρχίζει για τον κόσμο της μηχανοκίνησης επικοινωνιακά… Για πρώτη φορά τηλεοπτικά δημιουργείται ενα αφιέρωμα- ντοκιμαντέρ για την ζωή ενός οδηγού στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Για άλλη μια φορά [...]
Εννέα μέρες χωρίς το KEN BLOCK Εννέα μέρες έχουν περάσει από τον τόσο άδικο χαμό του θρύλου των αγώνων αυτοκινήτου Κεν Μπλοκ. Ο Κεν Μπλοκ σκοτώθηκε σε ηλικία 55 ετών όταν το snowmobile το οποίο [...]
Έφυγε η Αριάδνη Γερασιμίδου… Μετά από τέσσερα χρόνια μάχης με τον καρκίνο, η Αριάδνη Γερασιμίδου δεν είναι πια εδώ. Η δημοσιογράφος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μετά από άνιση μάχη με τον καρκίνο, έφυγε από τη ζωή. [...]
Τα ποιο άχρηστα gadgets: Οι πιο άχρηστες επιλογές εξοπλισμού που πληρώσαμε με χρυσάφι. Από το θερμαινόμενο τιμόνι μέχρι το ψεύτικο “Turbo”, μόνο στο Engine Power. Υπάρχουν στιγμές που κοιτάς το αμάξι σου και σκέφτεσαι: γιατί [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
MotoGP Μαρκ Μάρκες : Ο τραυματίας Μαρκ Μάρκες θα παραμείνει εκτός σε Αυστραλία και Μαλαισία. Γλίτωσε το χειρουργείο, όχι τον πόνο ανησυχία στη Ducati, σιωπή στη Gresini και ερωτήματα για τη σύγκρουση με τον Μπετσέκι. […]
Στο video, ο οδηγός του pick-up αποφασίζει να εκμεταλλευτεί μια μεγάλη ευθεία για να προσπεράσει. Οι πλευρικές μετακινήσεις όμως του ρυμουλκουμένου δεν προϋποθέτουν τίποτα καλό όσο το pick-up ανεβάζει ταχύτητα. Το τέλος σου φέρνει […]
MotoGP Καταλονία : Το επόμενο Grand Prix της Καταλονίας στο Circuit de Barcelona-Catalunya θα διεξαχθεί από 5 έως 7 Σεπτεμβρίου. Πάμε να μάθουμε για την ιστορική Πίστα της Βαρκελώνης – Καταλονίας, τα Ρεκόρ και η […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.