Η κατασκευή του UCAV nEUROn είχε αρχίσει το 2005 με συμμετοχή και χρηματοδότηση από την Γαλλία, την Ιταλία, την Σουηδία, την Ισπανία, την Ελλάδα και την Ελβετία.

Η κατασκευή του UCAV nEUROn είχε αρχίσει το 2005

Ένα από τα σημαντικά ευρωπαϊκά προγράμματα στο οποίο συμμετέχει -ευτυχώς- η Ελλάδα από την έναρξή του είναι το UCAV nEUROn, προχωρά ξανά με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Αυτό δίνει κάποιες ελπίδες για να αποκτήσει η χώρα ένα νέο σύγχρονο οπλικό σύστημα.

Η κατασκευή του UCAV nEUROn είχε αρχίσει το 2005 με συμμετοχή και χρηματοδότηση από την Γαλλία, την Ιταλία, την Σουηδία, την Ισπανία, την Ελλάδα και την Ελβετία.

Το σημαντικό είναι ότι το 10% του nEUROn σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την ΕΑΒ, τις δυνατότητες της οποίας ποτέ κανείς δεν αμφισβήτησε, όπως γράφει το Militaire.gr.

Το nEUROn πέταξε για πρώτη φορά το 2012 στη Γαλλία. Η κατασκευή του είχε αρχίσει το 2005 με συμμετοχή και χρηματοδότηση από την Γαλλία, την Ιταλία, την Σουηδία, την Ισπανία, την Ελλάδα και την Ελβετία. Επικεφαλής της προσπάθειας είναι η Dassault Aviation η οποία συνεργάζεται με τις Alenia Aermacchi (Ιταλία), ΕΑΒ (Ελλάδα), EADS-CASA (Ισπανία), Saab (Σουηδία), και RUAG (Ελβετία).

Τι φτιάχνει η ΕΑΒ

Η ΕΑΒ έχει αναλάβει τη σχεδίαση, ανάπτυξη και κατασκευή σημαντικού μέρους του αεροσκάφους . Συγκεκριμένα:

  • του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth)
  • του οπισθίου μέρους της ατράκτου που περιβάλλει το Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων (Aft Fuselage) καθώς και
  • του πίνακα λειτουργικού ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους για έλεγχο τόσο πριν από την εγκατάσταση των Ηλεκτρονικών συστημάτων στο αεροσκάφος, όσο και για έλεγχο πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).

Με μήκος 10 μέτρων, εκπέτασμα 12.5 μέτρα, καθαρό βάρος 5 τόνων, και χρησιμοποιώντας έναν αεροκινητήρα Rolls-Royce Turbomeca “Adour”, το UCAV-nEUROn στην παρούσα φάση δοκιμάστηκε στον αέρα, “αντιμέτωπο” με δύο Eurofighter της ισπανικής αεροπορίας. Ο σχεδιασμός προέβλεπε ότι τα nEUROn θα μπορούσαν να είναι επιχειρησιακά έτοιμα το 2025.

author avatar
MR ZERO
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περί MR ZERO 38 Άρθρα
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!